اکیپ سیار سازمان انتقال خون به آسایشگاه خیریه کهریزک آمد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ با استقرار اکیپ سیار سازمان انتقال خون ایران در درمانگاه دکتر حکیم زاده واقع در  آسایشگاه کهریزک ، کارکنان خوب و متعهد این مجموعه به یاری نیازمندان به فر آورده های  خونی شناختند.

در این همایش 6 ساعته ، 53 نفر از کارکنان واحد های مختلف آسایشگاه واجد شرایط اهداء خون بودند که در پایان 50 نفر از این عزیزان موفق به اهداء خون شده ، 3 نفر دیگر بنا به دلایل پزشکی موفق به شرکت در این اقدام نشدند .

 دکتر فریبرز بختیاری معاون سلامت و توانبخشی آسایشگاه ، در حاشیه این مراسم گفت:

از گذشته های دور هراز چند گاهی شاهد حضور اکیپ سازمان انتقال خون در آسایشگاه بودیم که طی برنامه ریزی انجام شده در 5 سال گذشته ، این اکیپ به طور منظم سالی 2 بار در درمانگاه دکتر حکیم زاده مستقر و اقدام به دریافت خون از همکاران داوطلب می کند، ضمن آنکه یک نوبت هم این اکیپ در مجاورت جشن بزرگ عید قربان حاضر می شود و اقدام به دریافت خون از میهمانان،  نیکوکاران و مراجعه کنندگان داوطلب می نماید.

دکتر بختیاری یاد آور شد :

هر اهداء کننده با اهداء یک واحد خون خود قدمی انسانی بر می دارد که با استفاده از خون اهدایی وی ، جان تازه ای به بیمار نیازمندی بخشیده می شود ، ضمن آنکه علم پزشکی به درستی ثابت نموده که اهداء کننده خون ، خود نیز مشمول منافع مختلف جسمانی می شود.

وی در پایان باتشکر از همراهی کارکنان خوب مجوعه در اهداء خون  به نیازمندان ، وعده دیدار بعدی با اکیپ سازمان انتقال خون ایران را اوایل مرداد سال 95 اعلام کرد.

خونسلامتشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment