ایستگاه آتش نشانی در محله نازی آباد احداث می شود

 شهردار منطقه 16 تهران، از اختصاص زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در محله هزاردستگاه نازی آباد به منظور احداث ایستگاه آتش نشانی خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید’محسن اسدی’ روز چهارشنبه درحاشیه دیدار از ایستگاه های آتش نشانی 13، 82، 83 و 92 همزمان با هفته آتش نشانی وایمنی اظهار داشت: این زمین بزودی در اختیار سازمان آتش نشانی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه، ارزش کارآتش نشانی غیرقابل انکار و ایثار و از خودگذشتگی آتش نشان ها مثال زدنی است، افزود: آتش نشانان دلاورمردانی هستند که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش دیگر انسان ها می گذرند تا آنها بتوانند در امنیت زندگی کنند.

وی افزود: روحیه ای که درآتش نشانان وجود دارد روحیه جهادی است وامیدواریم این روحیه درتمام مراحل زندگی و کاری این قشر زحمتکش حفظ شود.

در ادامه این دیدارکه با حضورمعاون امورشهری و فضای سبز منطقه 16 همراه بود، آتش نشانان به بیان برخی مشکلات شهری پیرامون موضوعات آتش نشانی و ایمنی عمومی از جمله نبود محلی برای آموزش دانش آموزان پرداخته و خواستار مساعدت شهرداری در این زمینه شدند که از سوی شهردار منطقه دستور رسیدگی صادر شد.

روزهفتم مهرماه در تقویم کشوری به منظور گرامیداشت ایثار و از جان گذشتگی آتش نشانان از سال 1379 با تصمیم دولت وقت به نام روز آتش نشانی و خدمات ایمنی ثبت شده است.

آبادآتشاحداثایستگاهدرشودمحلهمینازینشانی
نظرات (0)
Add Comment