ایمن‌سازی محوطه بیرونی بیمارستان هفتم تیر در شهرری

 

راگا نیوز: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 از بازسازی دیوارهای ضلع شمال و جنوب محوطه بیرونی بیمارستان هفتم تیر در این منطقه خبر داد.
 

علیرضا اسفراینی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس ، اظهار داشت:‌ بازسازی 370 متر طول دیوار، 370 متر طول نرده گذاری و 800 مترمربع کفپوش در ضلع شمال و جنوب بیمارستان هفتم تیر از اقداماتی است که به منظور ایمن‌سازی محوطه بیرونی این مکان با پیشرفت 85 درصدی در حال اجراست.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه مرکز درمانی مورد اشاره در بزرگراه شهید رجایی واقع شده است و از مکان‌های پرتردد محسوب می‌شود خاطرنشان کرد:‌ دیوار قدیمی و فرسوده محوطه بیرونی بیمارستان هفتم تیر عامل تهدید کننده‌ای برای مراجعه کنندگان بوده است که با بازسازی آن ضریب ایمنی آن محل افزایش یافته است.

وی به ایمن سازی مسیرهای منتهی به بیمارستان هفتم تیر نیز اشاره کرد و افزود: خط کشی محوری مسیرهای رفت و برگشت از میدان شهدای شاملو تا این مرکز درمانی با حجم عملیات 3500 مترمربع و خط کشی 90 بلوک عابر پیاده در خیابان شهید رجایی معبر ورودی بیمارستان هفتم تیر از دیگر اقداماتی بوده است که به منظور برقراری امنیت مراجعین در آن محل انجام شده است.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment