ایمن سازی 28 واحد آموزشی با اجرای طرح مدرسه آماده در”ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، مراد شجاعی با بیان اینکه مدرسه آماده بزرگ ترین طرح مشترک شهرداری تهران با آموزش و پرورش است، اظهار کرد: طرح مدرسه آماده بزودی  در 28  آموزشگاه  این منطقه به اجرا درمی آید تا مخاطرات این مراکز آموزشی به حداقل برسد و کمترین تلفات و خسارات را در شرایط بحران های احتمالی متحمل شوند.

وی در ادامه افزود: در بحث آماده سازی مدارس علاوه بر آموزش، استحکام سازه ای و عناصر غیرسازه ای مدارس نیز حائز اهمیت است.

شجاعی، افزایش ضریب ایمنی و توانمندسازی دانش آموزان را از مهم ترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: با اجرای طرح مدرسه آماده، شرایط آموزش و ارتقای توانایی و مهارت های معلمان و دانش آموزان به خوبی فراهم می شود و پیامدها و بحران های طبیعی و زیست محیطی کاهش می یابد .

به گفته وی، امروزه موضوع تحقق مدرسه ایمن در ابعاد جهانی مطرح است و آگاه سازی دانش آموزان موجب انتقال آموزش ها به خانواده آن ها نیز می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: مدیران مدارسی که در این طرح مشارکت دارند با برگزاری جلسات، آموزش و آگاهی لازم را در این زمینه  کسب کرده اند و همچنین با برگزاری نشست های تخصصی با مسئولین شهرداری آموزش های تکمیلی در این زمینه را خواهند دید.

شایان ذکراست، جلسه هماهنگی اجرای طرح مدرسه آماده در منطقه 20 با حضور مدیران آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهرری در ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه برگزار شد .

آموزشریشهرریمدرسه
نظرات (0)
Add Comment