بازارچه نوروزی بانوان سرپرست خانوار شهرری دایر شد

راگا نیوز: مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 تهران گفت: بازارچه نوروزی خوداشتغالی بانوان سرپرست خانوار این منطقه در فرهنگسرای ولاء دایر شده و تا پایان سال پذیرای شهروندان است.

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ظهر امروز بازارچه نوروزی خوداشتغالی بانوان سرپرست خانوارشهرری در فرهنگسرای ولاء دایر شده و تا پایان سال پذیرای شهروندان است.

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 با تشریح اقدامات طرح استقبال از نوروز 92 اظهار داشت: همزمان با روزهای پایانی سال دستاوردهای هنری بانوان سرپرست خانوار این منطقه درقالب بازارچه خود اشتغالی در فرهنگسرای ولاء دایر شده و شهروندان علاقمند می‌توانند از 8 صبح تا 7 بعد ازظهر مراجعه کنند.

معصومه پورنظر تصریح کرد: این بازارچه شامل 17 غرفه پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه، وسایل سفره هفت سین، دستاوردهای هنری و غذاهای بومی و سنتی است.

وی با اشاره به اقدامات طرح استقبال از نوروز 92 خاطرنشان کرد: اهدای یک هزار و 500 دست پوشاک برای ایتام و 3 هزار و 500 بن کارت و بسته مساعدتی برای بانوان سرپرست خانوار و خانواده‌های نیازمند از جمله این اقدامات است.

مدیر اداره بانوان شهرداری منطقه 20 به افزایش تعداد مراکز مهارت‌آموزی بانوان اشاره کرد و یادآور شد: 350 نفر از بانوان سرپرست خانوار این منطقه در شش مرکز مهارت‌آموزی کوثر این منطقه در حال فعالیت هستند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment