بازداشت 6 اراذل و اوباش شهر ری

راگا نیوز:سرهنگ علیرضا محرابی، رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری 6 تن از از اراذل و اوباش شهرستان ری در طرح پاکسازی مناطق آلوده خبر داد  و گفت: با شکایت شهروندان تهرانی ساکن محله مذکور به ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مبنی بر تردد و فعالیت مجرمانه 6 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار در این محله، اقدامات ماموران این یگان آغاز شد.


وی ادامه داد: با شناسایی محل های جرم خیز و اماکنی که امکان حضور و تردد متهم در آن مناطق می رفت، روز گذشته پلیس موفق به شناسایی این 6 نفر شده و مشخص شد که این افراد به اتهام ایجاد اخلال در نظم عمومی و قدرت نمایی با سلاح سرد مدتی در زندان به سر برده اما اکنون پس از آزادی همچنان دست به شرارت می زنند.



متهمان مذکور که “محسن”، “مجید”، “مهدی”، “مهدی”، “ابوالفضل” و “محمدهادی” نام داشتند، با تهدید سلاح باعث رعب و وحشت شهروندان شده که همین امر دلیل تماس شهروندان به پلیس بوده است. نتیجه تحقیقات پلیس برای سرپرست دادسرای ناحیه 33 شهر تهران ارسال شد که متعاقب آن دستور بازداشت همه متهمان صادر و در ادامه با تلاش ماموران یگان امداد تهران بزرگ و پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، این متهمان به اتهام شرارت، درگیری، حمل سلاح سرد، ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان و اخلال در نظم عمومی، بازداشت و پس از اعتراف به جرایم خود به دادسرا معرفی شدند.



گفتنی است، از مخفیگاه متهمان چندین قبضه قمه، چوب دستی، خودروی مسروقه و آلات استعمال مواد مخدر کشف و ضبط شد.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment