بازدید ریاست حوزه قضایی بخش کهریزک از پروژه های عمرانی باقر شهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقر شهر ظهر امروز ریاست حوزه قضایی و دادگاه های عمومی بخش کهریزک به همراه شهردار واعضای شورای اسلامی باقر شهر از پروژه های در حال ساخت باقرشهر بازدید میدانی به عمل آوردند .

در این بازدید پروژه های میدان تره بار و بازار روز ، احداث کانال ساماندهی آبهای سطحی ، خانه ژیمناستیک و کمربندی غربی باقرشهر مورد بازدید و بررسی قرار گرفت وایشان از نزدیک در روند اجرای پروژه قرار گرفتند .

حجت الاسلام و المسلمین عباسی پس از بازدید ، ضمن تقدیر از حجم بالای خدمت رسانی به شهروندان ، برنامه ریزی دقیق و اجرای پروژه های مهم عمرانی اظهار داشت: خوشبختانه تصمیم های خوبی در زمینه عمران و آبادانی صورت گرفته است که این تلاش ها و اجرایی شدن پروژه ها منجر به تغییر و تحول اساسی در شهر خواهند شد و زمینه توسعه سریع را فراهم خواهند کرد .

گفتنی است ، میدان تره بار و بازار روز باقرشهر در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ مترمربع واقع شـده و ۹ تا ۱۱ میلیارد اعتبار به آن داده شده است که از ظرفیت بسیار بالایی برخـوردار است و می تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای روزانه شهروندان باشد . همچنین خانه ژیمناستیک که در حوزه ورزش ژیمناستیک با رعایت آخرین استانداردها با قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی و رسمی با زیربنای حدوداً ۲ هزار مترمربع و با ارزش ۱۱ تا ۱۳ میلیارد تومان در باقرشهردر حال ساخت است .

ازبازدیدباقربخشحوزهریاستشهرشهرریعمرانیقضاییهایپروژهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment