بازدید شهردار باقرشهر از نمایشگاه سلامت در روستای قمصر

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ سعید استاد فرج گفت : هفته سلامت فرصت مناسبی است تا ضمن تبیین اهمیت و جایگاه مهم و موثر سلامت در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب در حوزه سلامت و بهداشت بتوانیم اصول سالم زیستن را فرا بگیریم و در زندگی به کار بریم .

وی با اشاره به شعار هفته سلامت “غلبه بر دیابت” افزود : بيماری ديابت يك بيماری غير واگير ودرعين حال خطرناك می باشد واگر پيشگيری نشود می تواند منشا بسياری از بيماری های دیگر باشد اما اگر به تغذیه مناسب و ورزش اهمیت دهیم و به خوبی به آنها بپردازیم می توانیم به راحتی از این بیماری خاموش پیشگیری کنیم .

سعید استاد فرج در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی و تشکر از دهیار روستای قمصر به دلیل برپایی چنین نمایشگاهی ، گفت : اهمیت دادن به تغذیه سالم و بهداشت یکی از مهمترین اصول زندگی خانواده ها می باشد که جا دارد از دهیاری قمصر به دلیل برپایی چنین نمایشگاهی تشکر و قدردانی کرده که این فرصت را فراهم آورده تا شهروندان بتوانند با نکات مهم بهداشتی و سلامت آشنا شده و رایگان ویزیت شوند.

شهردار باقرشهر در ادامه تصریح کرد : اجرای برنامه ‌های پیاده‌ روی خانوادگی در مراکز روستایی را باید نهادینه کنیم و هفته سلامت بهترین فرصت برای انجام این کار است تا شهروندان به صورت خانوادگی ورزش را برای سلامت روح و جسم انجام دهند .

لازم به ذکر است ؛ این نمایشگاه با همکاری مرکز خانه بهداشت روستای قمصر در محل دهیاری برپا شده است که بیش از ۱۰ غرفه با رویکرد سلامت در این نمایشگاه فعالیت دارند که شامل؛ غرفه های پزشک عمومی، روانشناس، مشاوره خانواده، تست قند خون و فشار خون، مشاوره پوست و مو و… بوده است.

 

 

 

روستاسلامتشهرریقمصر
نظرات (0)
Add Comment