بازپیرایی چمن های اصلی ترین بلوار باقرشهر/ ایجاد سیستم نوین آبیاری فضای سبز

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ خدابنده لو گفت : عملیات بازپیرایی چمن ها و ایجاد  سیستم نوین آبیاری تحت فشار به منظور ارتقای سطح کیفی فضای سبز در بلوار غدیر باقرشهر آغاز شده است .

وی با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز با استفاده از روش های پیشرفته و نوین ، تاثیرات بسزایی در زیبائی منظر شهری و معابر دارد ، اظهار داشت : فضای سبز شهرداری باقرشهر همواره به دنبال ایجاد و بازپیرائی فضای سبز شهری در سطح منطقه بوده است تا شهر خصوصا در آستانه فصل بهار چهره ای زیبا به خود بگیرد .

مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر در ادامه افزود : با اجرای سیستمهای نوین آبیاری تحت فشار  فضای سبزدر بلوار غدیر با تجهزات اتوماتیک و رطوبت سنج بصورت خودکار آبیاری شده  که همین مسئله باعث صرفه جویی درمصرف آب خواهد شد .

خدابنده لو با اشاره به اینکه استفاده از سیستمهای مکانیزه نسبت به آبیاری بصورت دستی و سنتی مزایای قابل توجهی دارد ؛ تصریح کرد : در سیستم آبیاری تحت فشار آب مصرفی به میزان لازم و کافی به گیاهان می رسد و نیز نحوه مصرف آب تحت کنترل بوده و بهره وری استفاده از آب افزایش چشمگیری می یابد .

بازپیراییباقرشهرشهرریچمن
نظرات (0)
Add Comment