باقرشهر آماده میزبانی از زائرین اربعین حسینی است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ استاد فرج در خصوص میزبانی از کاروان جاماندگان کربلا همزمان با اربعین حسینی اعلام آمادگی کرد .

وی با اشاره به اینکه امسال برای چهارمین سال طرح پیاده روی جاماندگان کاروان کربلا در ایران اجرا می شود ، اظهار داشت : مردم شریف و متدین باقرشهر نیز همانند سرتاسر ایران با حضور در این پیاده روی معنوی به عزاداری اربعین سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) می پردازند .

شهردار باقرشهر در ادامه خاطر نشان کرد : مجموعه شهرداری باقرشهر تمام اقدامات لازم در خصوص میزبانی از زائرین اربعین حسینی را انجام داده و همچنین تمهیدات مورد نیاز در خصوص امنیت و آسایش زائرین را در طی جلسات مستمر در شهرداری باقرشهر اندیشیده است .

سعید استاد فرج با اعلام اینکه تبلیغات محیطی در خصوص برگزاری پیاده روی کاروان جاماندگان کربلا از باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) انجام شده است ، تصریح کرد : در روز اربعین حسینی شهرداری باقرشهر با برپایی ایستگاه صلواتی از زائرین با آش نذری پذیرایی خواهد کرد .

وی در پایان یادآور شد : زائرین حسینی با حضور در این مراسم معنوی و طی کردن مسافت باقرشهر به سمت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) با پای پیاده ، هم راستا با زائرین کربلا این پیام را به جهانیان می رسانند که هیچ توطئه و نقشه ای نمی تواند آنان را از مسیر اهل بیت عصمت و طهارت جدا کند.

اربعینباقرشهرزائرینشهرداریشهرری
نظرات (0)
Add Comment