باقرشهر یکصدا طنین انداز سرود آزادی قدس شریف شد.

 

مردم باقرشهر امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی، جنایات دو هفته‌ای رژیم اشغالگر قدس در نواز غزه و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی و تخریب و ویران کردن مساجد و بیمارستان ها را محکوم کردند.

به گزارش راگانیوز، جمعه آخر ماه مبارک رمضان روزی بزرگ و مهم برای امت‌های اسلامی و آزادی خواه جهان است، روزی که با ابتکار تاریخی امام راحل و برای دفاع از ملت مظلوم فلسطین و زنده نگه داشتن آرمان قدس به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است.

جنایات دو هفته‌ای رژیم اشغالگر قدس در نواز غزه و کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی و تخریب و ویران کردن مساجد و بیمارستان ها، سندی زنده بر خوی وحشی گری غده سرطانی منطقه بوده، رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر از هیچ جنایتی بر ضد مردم بی دفاع فلسطینی کوتاهی نکرده و این مسأله خشم و انزجار ملت های آزادی خواه جهان را به همراه داشته است.

 

مردم روزه دار باقرشهر همچون سال های گذشته با زبان روزه و در گرمای هوا با حضور در خیابان‌های این شهر، خشم و انزجار خود را از خوی استکباری رژیم اشغالگر قدس ابراز داشته و آمادگی خود را برای دفاع از بیت المقدس به عنوان اولین قبله مسلمانان اعلام کردند.

این راهپیمایی با حضور خانواده معظم شهدا،جانبازان،ایثارگران ،امام جمعه باقرشهر،شهردار واعضای شوراهای اسلامی باقرشهر کهریزک و آحاد مردم برگزار شد.

آزادیاندازباقرشهرشدشریفشهرریطنینقدسیکصدا
نظرات (0)
Add Comment