بانوان نيكو كار، خستگي ناپذير در خدمت به سالمندان كهريزك

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومي آسايشگاه خيريه كهريزك ؛ خستگي نمي شناسد اقدامات انساني و ماندگار بانوان نيكوكار در آسايشگاه خيريه كهريزك ، روزي از روزهاي خدا وجود ندارد كه اتوبوسهاي حامل اين عزيزان ، مقابل بخشهاي محل زندگي مادر بزرگهاي كهريزكي توقف نكند و جمع زيادي از اين بزرگواران ، به ياري آنان نشتابند . اين گراميان هر روز كاري خود را با عشقي مثال زدني آغاز مي كنند ، با جان و دل به مادربزرگهاي اين مجموعه خدمت مي كنند و موقع بازگشت به منازلشان وعده ديدار بعدي را به چشم انتظارانشان مي دهند كه مطمئن باشيد (( باز خواهيم آمد)).

نگاهي گذرا به حضور ارجمند بانوان نيكوكار در محل زندگي مادربزرگهاي كهريزكي ، به خوبي نمايان مي سازد كه پس از هر روز حضور ، مادربزرگها به بهداشت فردي شان رسيدگي مي شود ، لباسهاي تميز به تن مي كنند و در همان روز ، ملحفه ها و محل زندگيشان نيز پاك و پاكيزه مي شود و در يك كلام اميد و نشاط به جمع خانواده باز مي گردد.

مطلع شديم در اقدامي ابتكاري و براي تنوع بخشي به غذاي مادر بزرگها ، گروه بانوان نيكو كار روز شنبه پس از استحمام عزيزانشان ، تدارك لازم براي تهيه سالاد فصل ویژه ای برای  همه بخشهاي نارون را ديده تا مادربزرگهاي كهريزكي در اين روز، ناهار خود را همراه با اين سالاد خوشمزه نوش جان كنند.

اگر چه اقدامات انساني گروه بانوان  نيكوكار در زندگي بخشي به خانواده بزرگ كهريزك حد و مرزي ندارد ، اما اين گونه ابتكارات جالب ، نشان از عشق و علاقه اين بزرگواران در خدمت رساني به جمعيت هدف است و جاي بسي تشكر و قدرداني از بلند نظري هاي آنان دارد ، گرچه همه مي دانند و مي دانيم كه آنان هرگز براي سپاس و تشكر به خدمت نمي انديشند ، بلكه نوعدوستي و خداباوري در وجود يكايك آنان به زيبايي هرچه تمامتر وجود دارد و موج مي زند.

اسایشگاهشهررینیکوکارکهریزک
نظرات (0)
Add Comment