بانک اطلاعاتی جانبازان شهرری تشکیل می‌شود

 

قادری مدیر خانه فرهنگ رازی و دبیر اجرایی ماندگاران در خصوص برنامه‌های دبیرخانه ماندگاران بیان کرد: در پی استقبال اهالی شهید پرور شهرری و خانواده جانبازان و آزادگان انقلاب اسلامی در خصوص پیگیری فعالیت خود جوش این خانواده‌ها دبیرخانه ماندگاران اقدام به تشکیل بانک اطلاعاتی و راه اندازی کانون جانبازان انقلاب اسلامی نموده است.
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲۰، دبیر اجرایی این کانون ذکر کرد: این بانک اطلاعاتی با هدف اینکه برنامه‌های متمرکز تری برای این عزیزان برگزار و نیاز‌هایشان بر طرف شود و از توانایی آن‌ها در برنامه‌های فرهنگی استفاده شود برگزار می‌گردد.
قادری عنوان کرد: در راستای این امر و برای جمع آوری اطلاعات جامع دبیرخانه ماندگاران چهارشنبه‌های هر هفته برنامه بازدید از خانواده‌های شهدا را اجرا می‌کند.
وی ادامه داد: این عمل با محوریت بازدید از خانواده‌های معظم شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای به طور متوسط هر ماه چهار بار برگزار می‌گردد.
دبیر کانون ماندگاران افزود: تا به حال از ۴۷ خانواده شهید از جمله شهدای هسته‌ای رضا قشقایی، شهید قاسم گرجی فرمانده سپاه کردستان ساکن شهرری و شهید حاج کاظم رستگار تکریم شده است.
وی ادامه داد: ری از جمله مناطقی است که در دوران ۸ سال دفاع مقدس شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده و با توجه به ضرورت معرفی و ترویج ارزش‌ها و الگوهای اخلاقی دوران دفاع مقدس مانند اخلاص، ایثار، روحیه جهادی و صبر، به همین منظور خانه فرهنگ رازی تصمیم به برگزاری این بازدید‌ها و تکمیل بانک اطلاعاتی نمود.
قادری تصریح کرد: این بازدید‌ها با حضور در منزل خانواده‌های شهدا، با همراهی مسئولین محلی- بنیاد شهید- شهرداری ناحیه و مسئولین حوزه و بسیج حسینیهٔ قائم و معاونین فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

اطلاعاتیبانکتشکیلجانبازانشهرریمیشود
نظرات (0)
Add Comment