با حضور انبوه زائران و مجاوران سال 1392 در جوار حرم حضرت سید‌الکریم (ع) تحویل شد

راگانیوز: سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» با حضور انبوه زائران و مجاوران در آستان ملک‌کاتبان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) با مناجات و ابراز ارادت ملت غیور ایران اسلامی به اهل بیت عصمت و طهارت در قبله تهران تحویل شد.

 
 

 

به گزارش  راگا نیوز عصر دیروزسال 1392 شمسی (حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) با حضور انبوه زائران و مجاوران حضرت عبدالعظیم الحسنی در حالی که عاشقان و دلدادگان پنجه‌های خود را بر ضریح سید‌الکریم قرار داده بودند با تمسک به کتاب وحی و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و آرزوی ظهور حضرت بقیه‌الله (عج) تحویل شد.

طبق سنت همه ساله جمع کثیری از زائران و مجاوران به بارگاه منور حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) از سراسر کشور به همراه خانواده‌های خود در این لحظه خاص و به یاد ماندنی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت سید‌الکریم (ع) و امامزادگان واجب‌التعظیم مجاورش (ع) به دعا و مناجات با پروردگار متعال پرداخته و با استعانت از انوار ملکوتی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سال جدید خود را آغاز کرده‌اند.

صحن‌ها، شبستان‌ها و معابر منتهی به آستان حضرت عبدالعظیم(ع) مملو از عاشقان و دلدادگانی است که آمده‌اند تا با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت در جوار مقدس والامقام ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای مکتب اسلام انقلاب اسلامی امام شهدا و رهبر معظم انقلاب بار دیگر سال خود را مزین و متبرک کنند. مراسم روحانی و به یادماندنی تحویل سال نو از ساعت 13:15 در صحن اصلی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم آغاز شد و قرائت زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) توسط علی فراهانی، دعای توسل توسط احمد زین‌العابدین، همخوانی دعای تحویل سال توسط گروه طاها و شعرخوانی توسط شاعر خوش‌ذوق قبله تهران عبدالمجید سرایی انجام شد.

اماکن و بقاء متبرکه جنوب تهران مملو از عاشقان و دلدادگانی است که آمده‌اند با حضور در قطب‌های فرهنگی ایران اسلامی با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) سال خود را آغاز کنند.

شهرری
نظرات (0)
Add Comment