با حضور معاون رئیس جمهورنمایشگاه «دهه کسب و کار» در شهرری افتتاح شد

به گزارش راگانیوز ، ساعتی پیش نمایشگاه «دهه کسب و کار» که با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار برگزار می‌شود با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان کشوری در شهرری افتتاح می‌شود.

نمایشگاه «دهه کسب و کار» با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و ترویج فرهنگ کار و اصلاح الگوی مصرف با رویکرد تدبیر، کار، امید و به‌همت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، استانداری تهران، فرمانداری ویژه شهرستان ری و شهرداری تهران در شهرری برپا شده است.

شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، علی یزدانی معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانها وزیر صنعت، معدن و تجارت، فهیمه فرهمند پور مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده، سهیلا جلودارزاده مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت، هدایت‌اله جمالی پور معاون استاندار تهران و جمعی از مسئولان استان تهران وشهرستان ری در آیین افتتاحیه نمایشگاه «دهه کسب و کار» حضور داشتند.

 نمایشگاه «دهه کسب و کار» به مدت 10 روز از 2 تا 11 بهمن‌ماه سال جاری در فرهنگسرای ولاء واقع در شهر ری، جنب میدان نماز از ساعت 10 تا 18 دایر است.

 

افتتاحباجمهورنمایشگاهحضوردردههرئیسرئیس جمهورراگانیوزشدشهرریمعاونوکارکسب
نظرات (0)
Add Comment