با همكاري شهرداري باقرشهر : ورزش صبحگاهي معلولين و سالمندان كهريزك در بوستان فدك برگزار شد .

معلولیت و سالمندي بهانه اي است تا تعدادي از شهروندان ما در آسايشگاهها و خانه هاي سالمندان زندگي كنند و آسايشگاه خيريه کهریزک یکي از مراكز فعال در نگهداري و توانبخشي به معلولين و سالمندان است .
 
به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، مجتبي پرك عضو شوراي اسلامي باقرشهر با اعلام اين مطلب افزود : با عنايت به هماهنگی های به عمل آمده از سوی معاونت سلامت و توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،‌ همكاري لازم در پذيرائي از اين عزيران در بوستان فدک به عمل آمد و لوازم مورد نياز توسط واحدهاي فضاي سبز و تربيت بدني مهيا گرديد .
وي در ادامه ضمن آرزوي روزهايي همراه با نشاط وسلامتي براي ساكنان اين آسايشگاه روزهاي شادي را براي آنان از خداوند متعال خواستار شد و افزود : همانگونه كه مي دانيد معلوليت و سالمندي محدوديت نيست و ما شاهد كارهاي بسيار بزركي توسط معلولين و سالمندان هستيم .
اين عضو شورای اسلامی باقرشهر با ابراز خرسندي از حضور در اين جمع با صفا و پر نشاط افزود : مشاهده شور و حال وصف ناپذير شما ، اميد به آينده و سعي و تلاش بيشتر و سرزندگي و شادابي را به ما يادآور مي شود و حضور شما در بوستان بانوان فدك و اجراي مسابقات ورزشي الگوي بسيار خوبي براي ما است كه تا توان زندگي داريم به فكر خود و ديگران باشيم .
در ادامه جواد مغروري مسئول روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي باقرشهر ضمن قدردانی از مسئولین هماهنگ کننده این برنامه گفت : هدف ما از همكاري در برگزاری این برنامه ایجاد فضائی شاد و پر نشاط برای معلولین و سالمندان عزیز و گسترش فرهنگ ورزش صبحگاهي در میان شهروندان از جمله سالمندان است .
وی ضمن استقبال از برگزاری اینگونه برنامه ها  اعلام کرد :  ما از هرگونه همكاري در ايجاد فرهنگ ورزش و تندرستي در بين شهروندان استقبال مي كنيم و اعتقاد داريم شهر سالم در گرو داشتن شهروند سالم است و شهروند سالم شهر سالم مي خواهد و در آبادي و حفظ آن كوشش مي نمايد .
در این برنامه ابتدا معلولین و سالمندان به همراه مربیان و مسئولین حاضر اقدام به انجام حرکات كششي و ورزشی کردند  و سپس مسابقات دارت ، طناب کشی و ویلچررانی در بین آنها برگزار شد و به نفرات برتر در هر رشته جوایزي از طرف شهرداري و شوراي اسلامي باقرشهر توسط مسئولین حاضر اهدا گردید .
 میر مسعود رئوفی سرپرست توان بخشی آسایشگاه خیریه کهریزک  با سپاس و قدردانی فراوان از همکاری شایسته شهرداری باقرشهر گفت : هدف اوليه ما ایجاد نشاط و تحرک در  بین سالمندان و معلولان است و  ما سعي داريم با حضور در بوستانها و فضاهاي شاد و پرطراوت ، نسبت به افزايش روحيه اين عزيزان اقدام نمائيم و این برنامه در ادامه برنامه هائی است كه همه روزه در محیط فضای سبز آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار می گردد و در سالهای گذشته در مجموعه ورزشی تفریحی عطر سیب برگزار می شد .
وی تصريح كرد : با برگزاری این برنامه های مفرح ورزشی ، در کنار تقویت ارتباط بین آسایشگاه و شهرداری باقرشهر، زمینه گسترش فعالیت‌های ورزشی سالمندان و افزایش سلامت و توان جسمی آنان فراهم می شود.
شهرری
نظرات (0)
Add Comment