برای خدمت به خلق خدا نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک در جلسه عمومی مدیران ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات مدیران، گفت: برای خدمت به خلق خدا نباید از هیچ تلاشی دریغ کرد.

وی در ادامه با اشاره به سیره پیامبر اسلام(ص) افزود: منش، انسانیت و خصوصیات اخلاقی پیامبر عظیم شأن اسلام باید سرلوحه کارهای همگان قرار گیرد و بتوانیم برای رسیدن به اهداف بلند خود گام موثر برداریم.

وی همچنین در ادامه اضافه کرد: برگزاری چنین جلسات سبب هم اندیشی و در نتیجه استفاده از تجربیات و تفکرات یکدیگر برای مدیریت بهتر بسیار موثر می باشد.

افضلی نیا همچنین عنوان کرد: تجربه برای ما کارآمد است و باید از نقاط ضعف و قوت خود درس گرفته و از این تجربیات برای انجام کارهای بزرگتر و مطلوب تر استفاده کنیم.

وی در ادامه با توجه نقش خانواده در آموزش و تربیت دانش آموزان، اظهار داشت: آموزش خانواده از دیگر برنامه های مدیران بوده و با برگزاری کلاس های آموزشی برای اولیاء در جهت افزایش سطح فرهنگی و اجتماعی جامعه و همچنین آگاه سازی آنان با مسائل پیشروی دانش آموزان، میتوان نقش بسزایی را به هنگام مواجه با مشکلات ایفا کرد.

افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک در پایان تصریح کرد: امیدواریم با وجود کمبودها و مشکلات پیشرو، در راستای اهداف بلند آموزش و پرورش و در نتیجه جامعه عزیزمان گام های موثری برداریم.

اموزششهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment