برای نخستین بار مسابقات ورزشی کارمندان شهرستان ری برگزار می شود

رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان ری، ضمن تاکید بر تقویت هرچه بیشتر ورزش در بین کارمندان دستگاه های اجرایی، گفت: برای نخستین بار یک دوره مسابقات ورزشی مخصوص کارمندان شهرستان ری برگزار می شود.

‘مصطفی نکولعل آزاد’ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، کارمندان را گروهی اثرگذار درجامعه دانست با بیان اینکه، تشویق کارمندان به امر ورزش به طورحتم بر سایراقشار جامعه نیزاثرگذارخواهد بود، افزود: سلامت جسم و روح کارمندان در ایجاد تعامل با ارباب رجوع و محیط کار بسیارمهم است.

وی اظهارداشت: مسابقات کارمندان شهرستان ری به همت هیات های ورزشی شهرستان ری و درهفت رشته فوتسال، والیبال، دومیدانی، شطرنج، شنا، تنیس روی میز و دارت بین کارمندان مرد و زن دستگاه های اجرایی شهرستان ری پاییز سال جاری برگزار خواهد شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در ادامه تصریح کرد: کارمندان زن دستگاه های اجرایی شهرستان ری نیز برای شرکت در این مسابقات می توانند در تمامی رشته ها به غیر از فوتسال ثبت نام نمایند.

لعل آزاد، هزینه برگزاری مسابقات کارمندان دستگاه های اجرایی شهرستان ری را 120 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: بخشی از هزینه های برگزاری این مسابقات از جمله اجاره سالن های مسابقات و همچنین داوری برعهده اداره ورزش و جوانان شهرری است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: مکاتبات لازم با فرمانداری شهرری و شهرداری منطقه 20 در خصوص تامین سایر هزینه های این مسابقات از جمله جوایز در حال پیگیری است.

وی همچنین گفت: اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با طراحی فرم های ویژه، طرح تهیه شناسنامه ورزشی کارمندان شهرستان ری به منظور استعدادیابی و ارائه مشاوره در زمینه های فنی، مربیگری و همچنین خدمات ورزشی لازم را در دست اقدام دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری افزود: این فرم ها به منظور تکمیل از سوی کارمندان از طریق فرمانداری شهرستان ری برای دستگاه های اجرایی ری ارسال شده است.

باربرایبرگزارریشهرریشهرستانشودمسابقاتمینخستینورزشیکارمندان
نظرات (0)
Add Comment