برای یک نوبته شدن دانش آموزان بالغ بر 50 مدرسه در این منطقه نیاز است

به گزارش راگانیوز هادی موجانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: این شهرستان با چهار ناحیه آموزش و پرورش دارای 500 باب مدرسه و بالغ بر110 هزار دانش آموز می باشد که با توجه به روند افزایش جمعیت ، نیازمند ساخت بیش از 50 واحد آموزشی است.

وی با بیان اینکه امر مدرسه سازی بسیارمهم است و از طرفی پایه های فرهنگی کشور از این طریق قوی می شود، افزود: متاسفانه از سالیان گذشته نگاه به امر فرهنگ ضعیف شده و اثرات این روند کاهشی ابتدا بر روی فرزندان و آینده سازان کشور تاثیر خواهد گذاشت.

وی با اشاره به تخریب و بازسازی 60 مدرسه و واحد آموزشی در سطح شهرستان توسط این مجمع بیان داشت: علاوه بربازسازی این تعداد واحد آموزشی، مدارسی در سطح شهرستان ری با قدمت بالای 40 سال همچنان وجود دارد که نیاز به بازسازی و بهسازی دارد.

موجانی مدرسه سازی را بزرگترین انفاق و کمک به فرهنگ مردم کشوردانست و افزود: کارخانجات صنعتی واقع در شهرک صنعتی شمس آباد، پالایشگاه و سیمان تهران نیز ضمن پیشقدم شدن در ساخت مدرسه برای کارکنان و کارگران واحدهای صنعتی خود، بطور داوطلبانه می توانند با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان در این امر خطیر و ماندگار مشارکت کرده و نهاد آموزش و پرورش را یاری کنند.

وی برگزاری جشن باشکوه مجمع خیرین مدرسه ساز که روز سه شنبه و با حضور افراد نیکوکار و نهادهای داوطلب در امر مدرسه سازی در فرهنگسرای ولا برگزار خواهد شد را نمونه بارز همدلی ملت با مسوولان عنوان کرد و گفت: این روند موجب رفع مشکلات و کمبودهای آموزشی در نهاد آموزش و پرورش خواهد شد.

50آموزاناستاینبالغبربرایدانشدرشدنشهرریمدرسهمنطقهنوبتهنیازیک
نظرات (0)
Add Comment