برتری فرخی باقرشهر مقابل میلان ساری/صعود دو پله ای در جدول رده بندی

به گزارش راگانیوز ،  هفته هفتم لیگ دسته دو فوتسال کشور در گروه الف با برگزاری ۳ دیدار به پایان رسید و شاگردان داود نوری با پیروزی مقابل نماینده ساری از قعر جدول رده بندی گریختند.

دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته دوم فوتسال کشور در گروه الف، از روز گذشته با برگزاری سه دیدار مختلف در شهرهای تهران،ساری و شاهرود ادامه یافت که در یکی از این دیدارها، تیم قعرنشین فرخی باقرشهر بعد از سه شکست متوالی بلاخره طعم شیرین برد را چشید و با این پیروزی دلچسب، دو پله در جدول رده بندی خود را بالا کشید.

شاگردان داود نوری که بعد از پیروزی برابر شهروند سورک ساری، مقابل تیم های مقاومت شهرداری مشهد، شهدای جلین گرگان و نوین کشاورز فریمان تن به شکست داده بودند، در آخرین هفته از دور رفت پیکارها، نیاز مبرم به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی داشتند که در پایان توانستند در یک بازی مهیج و پر استرس با دو گل میهمان خود میلان ساری را مغلوب کرده و هفت امتیازی شوند.

در دیگر بازی های هفته هم تیم صدرنشین شهروند سورک ساری در خانه با نتیجه ۵ بر ۲ میهمان خود یعنی مقاومت مشهد را درهم کوبید تا به لطف تفاضل گل عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

آخرین بازی هفته نیز بین دو تیم پیمان شاهرود و جلین گرگان برگزار می شد که نماینده با انگیزه و پر انرژی گرگان توانست در یک بازی هوشمندانه، میزبان خود را در حضور تماشاگران بی شمار و پرشورش با حساب ۵ بر ۲ شکست دهد و به رتبه سوم جدول رده بندی دست یابد.

نتایج هفته هفتم لیگ دسته دو فوتسال کشور:

فرخی باقرشهر ۲ – ۰ میلان ساری

شهروند سورک ساری ۵ – ۲ مقاومت شهرداری مشهد

پیمان شاهرود ۲ – ۵ جلین گرگان

نوین کشاورز فریمان – استراحت

 جدول رده بندی هفته هفتم لیگ دسته دو فوتسال کشور:

 

بدین ترتیب در پایان نیم فصل اول این مسابقات، شهروند سورک ساری توانست با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مقاومت شهرداری مشهد عنوان قهرمانی نیم فصل اول را کسب نماید.

باقرشهرشهرریفوتسالورزش
نظرات (0)
Add Comment