بررسی روند اجرایی دانشگاه جامع علمی کاربردی در آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش راگانیوز ، ظهر امروز در جلسه‌ مسئولان دانشگاه جامع علمی کاربردی و آسایشگاه خیریه کهریزک، با صدور تفاهمنامه‌ای مقرر شد شعبه‌ای از دانشگاه جامع علمی کاربردی در محل آسایشگاه خیریه کهریزک، تأسیس شود.

 فریبرز بختیاری معاون توانبخشی و سلامت آسایشگاه خیریه کهریزک اظهار داشت: استقرار واحدی از دانشگاه جامع علمی کاربردی در محل آسایشگاه خیریه کهریزک، نقطه عطفی در آموزش دانشگاهی پرسنل شاغل در مجموعه بوده، سطح توانمندی و خدمات در حال ارائه به جمعیت هدف را به‌طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

وی تصریح کرد: ایجاد و تأسیس این شعبه مستلزم برخورداری از ملزومات و امکانات خاصی است تا روال آموزش دانشجویان برقرار شود ملزوماتی چون ساختمان مناسب، سالن آموزش، نمازخانه و سایر امکانات تحصیلی دیگر باید فراهم شود.

بختیاری یادآور شد: کارشناسان اعزامی از دانشگاه ضمن بررسی همه جانبه امکانات موجود و نیازهای درخواستی تا آخرین مرحله اجرایی توافق در آسایشگاه حضور خواهند داشت.

معاون توانبخشی و سلامت در پایان اظهار امیدواری کرد با تسریع روند اجرایی در سال جاری شاهد شکوفایی علمی کارکنان فعال در این مرکز بزرگ باشیم.

به گزارش فارس، با توافق انجام شده میان آسایشگاه خیریه کهریزک و دانشگاه جامع علمی کاربردی، مقرر شد شعبه‌ای از این دانشگاه در تعلیم پرستار و سایر نیازهای مراقبتی سالمندان و معلولان تأسیس شود که از طریق کنکور سراسری، دانشجویان همانند همه دانشگاه‌ها می‌توانند با تحصیل و کسب مدرک دانشگاهی، در مراکز گوناگون نگهداری و توانبخشی سالمندان و معلولان در سراسر کشور مشغول به کار شوند.

اسایشگاهشهرریعلمی کاربردیکهریزک
نظرات (0)
Add Comment