بررسی شکایات مردمی مهمترین مساله بازرسی و نظارت است

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ خدادای در این باره گفت : هدف بازرسی ، نظارت و پیگیری ، انجام تحقیقات و بازرسی های مستمر و ادواری لازم از کلیه واحدهای مختلف شهرداری است .

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نظارت و بازرسی دقیق ، اظهار داشت : طبق سخنان گهربار مقام معظم رهبری بازرسی باید مانند چشمی دقیق و سالم به کارها نظارت کند که همواره این امر در دین اسلام مورد توجه بوده است .

مسئول بازرسی شهرداری باقرشهر تصریح کرد : نظارت و بازرسی باید در چارچوب موازین قانونی و حفظ ارزشهای اسلامی در راستای ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان شهرداری ، سلامت و ارتقاء بازدهی را در کلیه زمینه های اداری مالی، برنامه ریزی ، خدمات شهری ، فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، اجتماعی را به منظور اجرای صحیح مقررات و ضوابط محقق نمایید .

خدادای در ادامه به شرح برخی از وظایف بازرسی در حوزه رسیدگی به شکایات پرداخت و گفت : بررسی شکایات واصله مردمی و انجام تحقیقات و بازرسی به منظور رسیدگی به موارد خلاف ضوابط و مقررات ، ارجاع شکایات به رده های تخصصی و بازرسی و پیگیری اخذ نتیجه ، نظارت و پیگیری نحوه عملکرد رده های اجرایی و کارکنان در سامانه مدیریت شهری و جمع آوری اسناد و مدارک مرتبط با موضوعات شکایت به منظور کشف نوع خلاف از اهم وظایف بازرسی است .

 

وی در پایان با اعلام اینکه شکایات مردمی ظرف ۲۴ الی ۴۸ ساعت اداری در شهرداری باقرشهر بررسی می شوند ، خاطر نشان کرد : با توجه به سامانه تعبیه شده در سیستم شهرداری باقرشهر به محضی که گزارشی و تخلفی از طرف مردم به عوامل شهرداری ابلاغ شود بازرسی تا زمان اخذ نتیجه شکایات مردم نظارت کرده و نتیجه را به شهروندان اعلام می کند .

 

بازرسیباقرشهرشهردرای
نظرات (0)
Add Comment