برنامه های اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ری در سال 94 اعلام شد

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ری، اولین جلسه مسئولین کتابخانه های عمومی شهرستان ری روز سه شنبه مورخ 22 اردیبهشت ماه سال جاری در محل کتابخانه عمومی کوثر برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره کتابخانه های عمومی، ضمن تبریک ایام پرخیر و برکت ماه رجب با اشاره به نامگذاری سال 94 از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت، ملت، همدلی و همزبانی؛ خواستار تعامل هرچه بیشتر کارکنان با مراجعان کتابخانه ها و رعایت اصل تکریم ارباب رجوع شد .

قربانی پس از ابلاغ مصوبات شورای اداری شهرستان ری و شورای اداری کتابخانه های استان، بر ضرورت صرفه جویی در هزینه ها و نیز بهبود عملکرد کارکنان کتابخانه ها در خدمات دهی به مردم شهرستان تاکید کرد .

همچنین پس از بحث و تبادل نظر مسئولین کتابخانه ها در خصوص برنامه های اداره کتابخانه ها در سال 94 این برنامه ها در سه محور امورکتابخانه ای،فرهنگی و عمرانی تهیه و تدوین شد.در امور کتابخانه ای  بر ضرورت افزایش شاخصهای امانت کتاب و تعداد عضو و منابع کتابخانه تاکید شد .

برگزاری نمایشگاههای فصلی کتاب و حلقه های مطالعاتی، جلسه های ویژه نقد کتاب در کتابخانه ها، کارگاههای قصه گویی و شعرخوانی، برنامه های رونمایی از کتاب دعوت از اداره ها و مدارس برای بازدید از کتابخانه ها و نیز برنامه های متعدد ملی و مذهبی در مناسبتهای مختلف از برنامه های فرهنگی تدوین شده در این جلسه بوده است .

تعمیر و بهسازی و مرمت کتابخانه های شهرستان بر اساس بازدیدهای به عمل آمده همانند سال گذشته از برنامه های عمرانی اداره کتابخانه های شهرستان ری به تصویب اعضای جلسه رسید .

94ادارهاعلامبرنامهدرریسالشدشهرریشهرستانعمومیهایکتابخانه
نظرات (0)
Add Comment