برپایی ایستگاههای صلواتی لشکر 27محمد رسول الله بمناسبت هفته دفاع

گردان انصار الرسول(ص) جمعی لشکر 27 محمد رسول الله(ص) به مناسبت هفته دفاع مقدس در بهشت زهرا(س) نمایشگاه دفاع مقدس به همراه برنامه های متنوع برپا می کند.

به گزارش روز یکشنبه مرکز فرهنگی گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، این گردان رزمی با هدف انتقال دستاوردهای رزمندگان و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس درمحل قطعه 40 گلزار شهدای با برپایی نمایشگاهی از تجهیزات نظامی، تصاویرشهدا و رزمندگان گردان های خط شکن لشکربیست وهفتم محمدرسول الله (ص) یاد وخاطره آن روزهای پرحماسه را زنده خواهند کرد.

براساس این گزارش، این نمایشگاه ها بمناسبت آغازهفته دفاع مقدس با حضورمسوولان، مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا، رزمندگان وجانبازان برگزار خواهد شد.

همچنین هرهفته حضور پزشکان صلواتی درخانه شهید بهشت زهرا(س) به زائران قبور شهدا و اموات خدمات ارائه می دهند.

در ایستگاه های صلواتی مشاوره حقوقی، مشاوره روانشناسی، کارگاه خلاقیت و خودشناسی، مشاوره مذهبی، آرایشگاه ، واکس صلواتی و پذیرایی نیز آماده ارائه خدمات به زائرین گلزار شهدا است.

جمعی گردان انصارالرسول(ص) درتلاش است با برپایی این ایستگاه ها و ارائه خدمات مناسب در جوار یادمان شهیدان سرافراز و خط شکن لشکر27، فرهنگ خدمات صلواتی و کار جهادی را که یادگار ارزشمند شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس است زنده نگه دارد تا با زنده کردن فرهنگ ایثار و شهادت و یاد و خاطره رزمندگان و شهیدان در انتقال این ارزش ها به نسل های بعدی پیش قدم باشد.

27محمداللهایستگاههایبرپاییبمناسبتدفاعرسولشهرریصلواتیلشکرهفته
نظرات (0)
Add Comment