برپایی ایستگاه مطالعه «ماه 20» در فرهنگ‌سرای ولاء

 به گزارش راگانیوز به نقل از فارس علیرضا محمودی با اشاره به برنامه‌های کتابخانه 13 آبان در ماه رمضان بیان کرد: کتابخانه 13 آبان برنامه‌های مختلفی را در راستای بهبود و ارتقای کیفیت کتاب و کتاب‌خوانی در ایام ماه رمضان برگزار می‌کند.

وی در ارتباط با برنامه‌های این مرکز که در ویژه‌برنامه «ماه 20» برگزار می‌شود، عنوان کرد: کتابخانه 13 آبان برنامه‌های مختلفی را در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی برای شهروندان در هر گروه سنی در نظر گرفته است که با توجه به گروه سنی مربوطه، کارشناسان در غرفه‌های این نمایشگاه با مخاطبان صحبت می‌کنند.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به این ایستگاه‌ها افزود: سه ایستگاه انتشارات آبرنگ، مطالعه و مشاوره کتاب زیرنظر کارشناسان فرهنگی کتابخانه 13 آبان در این ویژه برنامه برپا شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در ایستگاه کتاب، مجموعه کتاب‌های انتشارات آبرنگ با 10 درصد تخفیف در حوزه کودکان و نوجوانان با 300 عنوان کتاب از این انتشارات برای عموم مخاطبان عرضه می‌شود.

محمودی ادامه داد: علاوه بر ارائه تخفیف در این ایستگاه کارشناسان فرهنگی نیز در این سه ایستگاه حضور دارند و مشاوره‏‌ای کتاب نیز انجام می‌دهند.

وی با اشاره به هدف برپایی ایستگاه کتاب و کتاب‌خوانی در این نمایشگاه یادآور شد: ایستگاه کتاب و کتابخوانی در جهت ترویج و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی به شیوه روزنامه‌خوانی برپا و در این ایستگاه به مطالعه کتب در حوزه مختلف و نیز توزیع محصولات فرهنگی مکتوب می‌پردازند.

مدیر کتابخانه 13 آبان با اشاره به عضوگیری اعضا برای کتابخانه‌های منطقه بیان کرد: در این ایستگاه عضوگیری برای کتابخانه‌های منطقه 20 با 100 درصد تخفیف صورت می‌گیرد و نیز امکان عضویت عادی و ویژه برای مخاطبان علاقمند فراهم است.

محمودی در ارتباط با برپایی مسابقه کتاب و کتا‌بخوانی گفت: سه ایستگاه نامبرده علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی فوق مبادله کتاب و مسابقه کتابخوانی «راز نماز» را برگزار می‌کند.

به گزارش فارس، ایستگاه‌های نامبرده از ساعت 9 تا 24 در سمت مقبره شهدا دایر و منتظر حضور شهروندان است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این ایستگاه‌ها و سایر برنامه‌های کتابخانه می‌توانند به این ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

 

20ایستگاهبرپاییدرشهرریفرهنگسرایماهمطالعهولاء
نظرات (0)
Add Comment