برپایی نمایشگاه عفاف در کهریزک

به گزارش راگانیوز ، به‌ منظور گرامیداشت هفته ملی عفاف و حجاب، نمایشگاه بزرگ عفاف با مشارکت شهرداری کهریزک و حوزه بسیج بانوان شهر کهریزک برپا شد.

سرپرست امور فرهنگی شهرداری کهریزک گفت: بنا بر تاکید شهردار کهریزک در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین شهروندان نمایشگاه عفاف با همکاری بانوان بسیجی و امور فرهنگی شهرداری کهریزک در حال برگزاری است.

محسن یوسفی اظهار کرد: این نمایشگاه در بوستان تازه تاسیس هشتم و نهم شهرک امام حسن مجتبی‌(ع) برپا شده است و غرفه‌های متعددی با موضوع مفاهیم حجاب و عفاف در قالب ایستگاه نقاشی، ایستگاه اقتصاد مقاومتی، غرفه عرضه محصولات فرهنگی و … دایر بوده و به مدت یک هفته از ساعت 18 تا 23 فرصت بازدید از این نمایشگاه برای شهروندان فراهم شده است.

سرپرست امور فرهنگی شهرداری کهریزک افزود: مهم‌ترین هدف از برپایی این نمایشگاه آشناسازی شهروندان به‌ ویژه بانوان نوجوان و جوان با ارزش‌های اسلامی حجاب و عفاف بوده که در بخش‌های مختلف این نمایشگاه بسترسازی لازم برای ترویج این فرهنگ صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در طول برپایی این نمایشگاه مسابقات فرهنگی در قالب شعر، نقاشی، دلنوشته و … برگزار می‌شود و در پایان زمان برپایی نمایشگاه به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایزی از سوی امور فرهنگی شهرداری کهریزک اهدا می‌شود.

یوسفی گفت: شهرداری کهریزک به‌ عنوان متولی شهر در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در طول سال با مشارکت نهادهای فرهنگی شهر اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های متعدد با عنوان نمایشگاه، مسابقه و … می‌کند که این برنامه‌ها همواره با استقبال پرشور اهالی شهر همراه است.

شهرریعفافنمایشگاهکهریزک
نظرات (0)
Add Comment