برپایی همایش دوچرخه‌سواری «حرم تا حرم» ویژه دهه فجر

به گزارش راگانیوز، علیرضا اسفراینی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به‌مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و با هدف ترویج فرهنگ حمل و نقل پاک، همایش مردمی دوچرخه‌سواری ویژه آقایان، در بیستم بهمن سال جاری برای شهروندان منطقه 20 تدارک دیده شده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه علاقه‌مندان برای حضور در این مراسم ارزشی می‌توانند صبح همان روز در محل حضور یابند، افزود: همایش دوچرخه‌سواری صبح روز دوشنبه از ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز می‌شود و با عبور از بزرگراه‌های شهید آوینی، امام علی(ع) و شهید هاشمی به حرم مطهر امام خمینی(ره) ختم می‌شود.

اسفراینی‌نژاد ارائه آموزش‌های مهارتی و انجام تمرین‌های ورزشی قبل از شروع همایش را از نکات آموزشی این همایش برشمرد و اظهار داشت: همکاران پلیس راهور و شرکت شهر سالم برای تامین امنیت ترافیکی و خدمات پزشکی احتمالی به ورزشکاران در کل مسیر حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: استقرار ایستگاه‌های پذیرایی و ارائه خدمات فنی از دیگر اقداماتی است که در طول مسیر پیش‌بینی شده است.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه حدود یک هزار دستگاه دوچرخه برای این همایش لحاظ شده است، گفت: این همایش ورزشی با برپایی جشن انقلاب در حرم مطهر امام خمینی(ره) و قرعه‌کشی اهداء جوایز به پایان می‌رسد.

 

برپاییتاحرمدههدوچرخهسواریشهرریفجرهمایشویژه
نظرات (0)
Add Comment