برپایی کارگاه آموزشی برای کارکنان واحد حراست در شهرداری باقرشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای شهر باقرشهر ؛ گلشنی در این باره اظهار داشت : کارگاه آموزشی به منظور آشنایی با مباحث حراست و نگهبانی برای کارکنان این واحد در شهرداری باقرشهر برگزار شد .

مسئول واحد حراست شهرداری باقرشهر افزود : در این دوره مدیریت حفاظت فیزیکی ، اصول نگهبانی و تکریم ارباب رجوع در حوزه انتظامات سازمان آموزش داده شد .

وی با اشاره به اینکه حراست ها حافظ آبروی دستگاه ها و نیروی انسانی در سازمان ها هستند ، تصریح کرد : پیشگیری از تخلفات و صیانت از حیثت و جایگاه سازمان و اداره از وظایف و ماموریت های واحد حراست در هر سیستم و دستگاهی است ، لذا باید به این واحد توجه ویژه ای نمود و کارگاه های آموزشی در راستای آگاهی و بروز رسانی اطلاعات نیروهای واحد حراست برپا کرد .

وی در پایان گفت : این کارگاه به همت واحد حراست و آموزش شهرداری باقرشهر با همکاری استانداری تهران برای 50 نفر از کارکنان حراست و نگهبانی طی دو روز متوالی در شهرداری باقرشهر برپا شده است.

گفتنی است ؛ دوره های آموزشی مختلفی اعم از کمک های اولیه ، امداد و نجات و اصول نگهبانی برای کارکنان واحد حراست برپاشده است .

 

 

اموزشحراستشهرداریکارکنان
نظرات (0)
Add Comment