برپایی کلاسهای پیش دبستانی در فرهنگسرای عطر نرگس از اول مهرماه

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول فرهنگسرای عطر نرگس با اعلام این خبر گفت : کار گروه پزشکی ، مشاوره تغذیه و پزشکی و انجمن حمایت از خانواده های معتادان هر هفته به صورت رایگان در فرهنگسرای عطر نرگس برگزار می شود .

وی با اشاره به برگزاری کانون کودکان در این فرهنگسرا ، اظهار داشت : در کانون کودکان کلاس های نقاشی، قرآن ، طراحی ، موسیقی ، ریاضی با چرتکه و زبان و همچنین مهد کودک در روزهای مختلف هفته برگزار می شود .

علیخانی گفت : علاوه بر مهد کودک که همه روزه در فرهنگسرای عطر نرگس دایر است از اول مهر ماه کلاس های پیش دبستانی در این مرکز برپا خواهد شد .

علیخانی در ادامه افزود : در فرهنگسرای عطر نرگس کانون نوجوانان نیز برگزار می شود که شامل کلاس های روخوانی قرآن ، طراحی ، موسیقی، ریاضی با چرتکه ، خوشنویسی و زبان می باشد .

مسئول فرهنگسرای عطر نرگس با بیان اینکه بانوان باقرشهری از کلاس های هنری بسیار استقبال کرده اند ، تصریح کرد : سفره آرایی ، آموزش ژله تزریقی ، خیاطی ، بافتنی و چرم دوزی از جمله کلاس های هنری است که در این مجموعه به بانوان آموزش داده می شود .

وی در پایان یادآور شد : کلاس های آموزش فوریت پزشکی ، کامپیوتر و خوشنویسی برای رده سنی بزرگسالان در فرهنگسرای عطر نرگس برپا شده است که علاقمندان پس از ثبت نام می توانند در این کلاس ها حضور یابند .

باقرشهرشهرریعطر نرگسکلاس
نظرات (0)
Add Comment