برگزاری اردوی تفریحی خانواده های آسیب دیده از اعتیاد در برج میلاد تهران/گزارش تصویری

به گزارش راگانیوز ، همزمان با فرارسیدن دهه کرامت و مهرورزی و به همت حوزه بسیج ۴۵۴ بیست و دو بهمن گلحصار، صدهاتن از زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی این روستا در اردوی تفریحی سیاحتی برج میلاد تهران حضور یافتند.

حوزه بسیج خواهران ۴۵۴ روستای گلحصار با برپایی این اردو و بازدید از طبقات مختلف برج میلاد تهران به تقویت روحیه شادی، نشاط و رفاه حال خانواده های آسیب دیده اجتماعی روستای گلحصار و همچنین تجلیل از ده ها تن از دختران حاضر در اردو(به مناسبت روز دختر) پرداخت.

همچنین قرائت دسته جمعی زیارت عاشورا، اهدای بسته فرهنگی به اعضای حاضر و اهدای لوح تقدیر و جوایزی به تعدادی از دختران حاضر از مهم ترین برنامه های این بازدید چند ساعته بود.

فاطمه مومن زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۴ بیست و دوم بهمن خواهران گلحصار در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز ضمن تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و روز خبرنگار اظهار داشت: به گفته اکثر کارشناسان و مددکاران کشورمان، آسیب‌های اجتماعی معلول تعدادی از عوامل از جمله فقر، مهاجرت، اعتیاد، طلاق و سایر مشکلات دیگر است که اعتیاد یکی از مهم ترین این موارد در حومه جنوب تهران است که با برخوردهای قهر آمیز نمی‌توان با آن مقابله و یا راهی برای کاهش آنها پیدا کرد.

وی افزود: زنان آسیب‌دیده از واقعیت‌های جامعه امروزی هستند که به گفته کارشناسان در لایه های پنهان جامعه و در زیر پوست شهر زندگی می کنند و معمولا ترجیح می دهند که ناشناخته باقی بمانند؛ لذا با برپایی این اردو سعی داشتیم که حداقل برای ساعاتی لبخند را بر لبان این افراد بیاوریم.

 وی در ادامه گفت:در راستای طرح بومی محلی اعتیاد که از حوزه ۴۵۴ گلحصار از ابتدای سال آن را آغاز کرده است؛ رسیدگی به امور آسیب دیدگان اجتماعی یکی از مهمترین مسائلی است که در تلاشیم تا آن جا که در توانمان باشد انجام دهیم.

مومن زاده در پایان خاطرنشان کرد: زنان آسیب دیده از اعتیاد نیاز به مراقبت جدی دارند و در کنار حمایت های معنوی از آن ها، نقش حمایت های آموزشی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی جهت جلوگیری از افسردگی های احتمالی بسیار مهم است.

گزارش تصویری:

انتهای پیام/

باقرشهربسیجریشهرری
نظرات (0)
Add Comment