برگزاری اولین گردهمایی سربازان مهدوی رهپویان خمینی در باقرشهر

راضیه عرب مسئول افسران جوان حضرت روح اله(ره) باقرشهر با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: همزمان با فرارسیدن ایام اله دهه مبارک فجر و دومین سالروز تشکیل افسران جوان روح اله(ره) با همکاری حوزه بسیج خواهران ۴۵۲ شهدای گمنام و سپاه ناحیه روح اله(ره)؛ اولین گردهمایی سربازان مهدوی رهپویان خمینی روز شنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۱۴ در سالن همایش های عطر یاس باقرشهر برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: تشکل فرهنگی افسران جوان حضرت روح اله(ره) از بهمن ماه سال ۹۳ کار خود را با هدف زنده نگه داشتن آرمان های امام و شهدای نظام و انقلاب آغاز و تا امروز با آموزش هایی که دیده اند، صدها برنامه فرهنگی و مذهبی در سطح باقرشهر و روستاهای اطراف برگزار نموده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، شهدای انقلاب و شهدای ۸ سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیجیان امروز باید به مانند افسرانی جوان، اعمال، رفتار و به طور کلی منش شهدا و رزمندگانی دوران انقلاب و دفاع مقدس را اسوه و الگوی خود قرار دهند؛ رزمندگان ما به معنی واقعی یک معلم اخلاق بودند و ولایت مداری آن ها کم نظیر بود.

عرب اظهار داشت: امروز اطاعت لحظه به لحظه از فرامین مقام معظم رهبری و اجرای منویات ایشان اصلی ترین و محوری ترین فریضه و شرح وظیفه ما بسیجیان است که هدف اصلی افسران جوان حضرت روح اله هم می باشد.

وی در پایان ضمن تقدیر از همکاری و زحمات دلسوزانه سمیه زارع مقدم و سعید بهمنی فرماندهان بسیج خواهران و برادران باقرشهر در برپایی این مراسم گفت: سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه، نمایش کلیپ های مذهبی و انقلابی، اجرای سرود و تواشیح توسط نوجوانان بسیجی و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم و آتش نشان از مهم ترین برنامه های این گردهمایی خواهد بود.

گفتنی است؛ اولین گردهمایی سربازان مهدوی رهپویان خمینی فردا شنبه ۱۶ بهمن با حضور سردار برهمن نماینده بنیاد شهید، خانواده شهدای مدافع حرم و خانواده شهید آتش نشان بهنام میرزاخانی و جمعی از مسئولان منطقه در باقرشهر برگزار می شود.

باقرشهرهمایش
نظرات (0)
Add Comment