برگزاری اولین یادبود شهدای مدافع حرم در قمصر

فرجی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم اظهار داشت: شهید مرتضی خدادادی از شهدای تیپ فاطمیون ایت که پاییز سال گذشته به دست تکفیری های سوریه به شهادت رسید؛ دهیاری قمصر قصد دارد تا با همکاری حوزه بسیج باقرشهر، اولین یادبود شهدای مدافع حرم این روستا را همزمان با شهادت امام رضا(ع) برگزار نماید که قطعا برگزاری چنین برنامه هایی رضایت امام عصر(عج) را جلب خواهد نمود.

وی افزود: تشییع باشکوه پیکر شهدای مدافعان حرم و تکریم آنان از جمله وظایف ما می باشد؛ این شهدا، مدافع حرم اهل بیت(ع) هستند، به همین دلیل باید نسبت به آن ها با هر ملیت و زبانی اهتمام ویژه ای شود که خوشبختانه خدمات ارزنده ای هم در سال های اخیر در این حوزه انجام شده است.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور باقرشهر، کهریزک، قمصر و مناطق اطراف جهت حضور گسترده و پرشور در مراسم یادبود شهید خدادادی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، سخنرانی، خاطره گویی و اقامه عزا و سوگواری توسط مداحان برجسته منطقه از جمله مهم ترین برنامه های ما در این مراسم خواهد بود.

گفتنی است؛ اولین یادبود شهید مدافع حرم مرتضی خدادادی روز چهارشنبه دهم آذرماه، همزمان با شهادت امام هشتم شیعیان راس ساعت ۱۴ بعد ازظهر در مسجد امام رضا(ع) قمصر برگزار خواهد شد.

دهیاریشهداشهرریقمصرمدافع حرم
نظرات (0)
Add Comment