برگزاری جشن بزرگ ميلاد کریمه اهل بیت (سلام ا… عليها ) بهانه ای است برای شادی و همدلی شهروندان

ریاست شورای اسلامی باقرشهر :
برگزاری جشن بزرگ ميلاد کریمه اهل بیت (سلام ا… عليها )  بهانه ای است برای شادی و همدلی شهروندان
 به گزارش راگا نیوز ، به مناسبت آغاز دهه كرامت و زادروز حضرت فاطمه معصومه (س) ، جشن بزرگ ميلاد کریمه اهل بیت (سلام ا… عليها)  با حضور مسئولین و شهروندان در باقرشهر برگزار شد .
 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی ، پرویز صادقی ریاست شورای اسلامی باقرشهر ، ضمن تبریک میلاد با سعادت کریمه آل طه حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر به تمامی دختران پاک و معصوم ایران اسلامی اعلام کرد : امروز درکشور اسلامی ما تحت رهبری مقام عظمای ولایت ، زنان و دختران پا به پای مردان در تمامی عرصه ها حضور فعال و تاثیر گذاری دارند و این از افتخارات نظام اسلامی ما است .
وی در ادامه ضمن اشاره به این میلاد پر برکت افزود : ابتکار نامگذاری میلاد پر خیر و برکت کریمه اهل بیت (س) بنام روز دختر ، بهترین بهانه برای برگزاری جشن و شادی است  .
وی به دختران مومن و پاکدامن توصیه کرد : حضرت فاطمه معصومه بهترین الگو برای دختران عفیف و مصمم سرزمین ما می باشد . مطالعه در زندگی این دختر مومن و عالم حضرت موسی بن جعفر (ع) و خواهر علی بن موسی الرضا (ع) و مراتب علمی ایشان به همه ما خصوصا دختران و بانوان ما درس زندگی وراههای رستگاری را می آموزد .
پرویز صادقی تصریح کرد: یکی از وظائف مسئولین خدمت به شهروندان و آماده سازی بستر مناسب برای زندگی بهتر است و همچنین ایجاد محیط شاد و مفرح برای شهروندان با برگزاری جشنها در ایام شادی و سرور اهل بیت (ع) در ایام ولادت ایشان است ، در همین راستا در طلیعه این دهه پر خیر و برکت و ایام فرخنده ، جشن بزرگ ميلاد کریمه اهل بیت (سلام ا… عليها) با هنرنمائي هنرمنداني از صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران توسط روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر در استادیوم ایثارگران برنامه ریزی و اجرا شده است .
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از شهردار باقرشهر و دست اندرکاران و واحدهای ذیربط در اجرای این مراسم گفت :
برگزاری این جشن و حضور بیش از 4 هزار نفر در آن نشانه شوق و اشتیاق شهروندان و نیاز شهر است که امیدواریم شاهد برگزاری جشنهائی اینچنین باشیم .

لازم به یادآوری است مراسم جشن بزرگ ميلاد کریمه اهل بیت (سلام ا… عليها) با حضور بخشدار کهریزک ، شهردار ، ریاست و اعضای شورای اسلامی باقرشهر ، فرمانده بسیج ناحیه حضرت روح ا… (ره) ، فرمانده کلانتری 175 ، شهروندان  و پرسنل شهرداری در روز های دوشنبه و سه شنبه 27و 28 شهریور ماه در مجموعه ورزشي ایثارگران بوستان عطر سیب برگزار گردید .

شهرری
نظرات (0)
Add Comment