برگزاری جشن میلاد امام علی(ع) در «زورخانه پوریای ولی» حسن آباد+ تصاویر

به گزارش راگانیوز ، به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، مراسم با شکوهی با حضور دکتر علیجانی و مسئولان بخش فشافویه در زورخانه پوریای ولی شهر حسن آباد برگزار شد.

این مراسم شب گذشته به همت شهرداری و شورای اسلامی حسن آباد و با حضور دکتر علیجانی نماینده مردم تهران،ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام استیری امام جمعه بخش فشافویه، سید کاظم آشتیانی شهردار حسن آباد، سید جواد اشرفی و کمیل قهرمانی اعضای شورای شهر و همچنین جمع زیادی از مسئولین، ورزشکاران و دوست داران ورزش شهر برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، ورزشکاران پیشکسوت و جوان باستانی‌کار ،با ضرب مرشد زورخانه پوریای ولی به درون گود آمدند و پس از قرائت دسته جمعی دعا و صلوات، با رخصت از بزرگان حاضر در مراسم به انجام حرکات باستانی پرداختند.
حرکات مرتبط با چرخ و میل بازی ورزشکاران در میانه گود از بخش‌های جذاب برنامه بود که مورد توجه حاضران و تشویق آن ها قرار گرفت.

همچنین در بخش پایانی مراسم از تعدادی از ورزشکاران و قهرمانان با اخلاق باستانی شهر حسن آباد و همینطور مسئولان این شهر، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
عکس یادگاری و دسته جمعی باستانی‌کاران با مسئولان در گود زورخانه، خاتمه‌بخش برنامه ورزش باستانی شب میلاد مولی الموحدین امیرالمومنین علی(ع) بود.

حسن ابادزورخانهشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment