برگزاری جلسه مشترک کارشناسان ورزش و اعضای هیئت ژیمناستیک شهرستان ری

به گزارش راگانیوز ، عباس عبدالهی مسئول امور ورزش آقایان و مسئول نظارت و هماهنگی بر عملکرد هیئت های ورزشی در این جلسه ضمن تشکر از زحمات خانم خشنودی بیان داشت: ایشان  در طول این چند سال زحمات زیادی برای ژیمناستیک شهرستان کشیده اند و و همیشه به صورت فعال و پویا برنامه های ژیمناستیک را دنبال و پیگیری می نمودند.

وی ادامه داد: با وجود خانم خشنودی به عنوان رئیس هیئت در قبل و هم اکنون به عنوان نائب رئیس هیئت شهرستان مشکلی در بخش بانوان نخواهیم داشت ولی همیشه محدودیتی در ورزش ژیمناستیک آقایان داشتیم که با ورود آقای سراینده به هیئت و با توجه به رزومه کاری موفق ایشان الحمدلله این مشکل و محدودیت نیز برطرف خواهد شد.

عبدالهی در بخش پایانی سخنان خود بر وجود انسجام و اتحاد در هیئت تاکید نمود و از مسئول هیئت خواست چارت هیئت خود را هرچه سریعتر به اداره ارائه دهد.

سپس سراینده رئیس جدید هیئت ژیمناستیک شهرستان ری ضمن تشکر از تشکیل جلسه  اظهار داشت: از آقای جانعلی بابت اعتمادی که به بنده داشتند تشکر می کنم. با توجه به علاقه ای که به ورزش و خصوصاً ژیمناستیک دارم اگر سمتی هم در هیئت نداشته باشم کار خود را ادامه داده و برای ژیمناستیک این شهرستان تلاش خواهم نمود.

حیدری مسئول ورزش بانوان نیز از زحماتت خشنودی تشکر نمود و گفت: با توجه به اینکه خانم خشنودی قبلا به عنوان رئیس هیئت با اداره همکاری می نمود الحمدلله مشکلی در خصوص بیان روال هیئت با ایشان نداریم.نائب رئیس هیئت نیز به عنوان مسئول در بخش بانوان همان وظایف یک رئیس هیئت را دارد و حضور آقای سراینده در هیئت به منزله گسترده تر کردن فعالیت های هیئت می باشد و ان شاء الله بتوانیم در کنار همدیگر برای پیشبرد اهداف ورزشی شهرستان گام برداریم.

جلسهریشهرریورزش
نظرات (0)
Add Comment