برگزاری جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی در کهریزک

به گزارش راگانی.ز به نقل از  دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهریزک، جلسه کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی با حضور افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک و اعضای کمیته در اتاق شورای این اداره برگزار گردید.

در ابتدا افضلی نیا ریاست آموزش و پرورش کهریزک، گفت: کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید به طور دقیق و کارآمد فعالیت های خود را برای رفع چالش ها و مشکلات دانش آموزان، والدین و کارکنان به کار بگیرد.

وی در ادامه افزود: وظیفه اصلی این کمیته پیشگیری بوده و باید با برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانش آموزان و خانواده ها و همکاران در جهت توانمندی آنان در جهت رویارویی با مشکلات گام موثر برداریم.

وی همچنین اضافه کرد: نشاط و ایجاد روحیه شاداب بین دانش آموزان میتواند در نوع نگرش، انگیزه و همچنین قدرت تصمیم گیری مناسب در آنان کمک بسزایی کند.

در ادامه اکبرنژاد کارشناس سلامت و پیشگیری آموزش و پرورش کهریزک ضمن اشاره به برگزاری بیش از 40 کارگاه آموزشی برای والدین و بیش از 10 کارگاه آموزشی برای کارکنان منطقه، به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در این حوزه پرداخت.

گفتنی است در این جلسه اعضای حاضر در مورد مسائل و موضوعات مختلف در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

جلسهشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment