برگزاری دومین دوره کلاس مشاوره گروهی توانمند سازی زنان سرپرست خانوار”ری”

به گزارش راگانیوز ، روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ری، طرح مباحث انگیزشی ایجاد کسب و کار راههای موفقیت در کسب وکار، توسط خانم فتحی با هدف شناسایی و جذب افراد مستعد جهت ورود به فاز آموزش فنی و تکنیکی برای 30 نفر از زنان سرپرست خانوار برگزار شد.

در این طرح فرم های مشخصات و مشاوره شغلی در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار گرفت و مقرر گردید بر اساس اطلاعات مندرج در فرم های مذکور مشاوره فردی و جامع صورت پذیرفته و رشته های مورد نیاز جهت آمزش افراد دارای روحیه کار آفربنی به مرحله اجرا گذاشته شود.

جواد صفاری رئیس کمیته امداد شهرستان ری در خصوص اجرای این طرح اظهار داشت: دوره های آموزشی کارآفرینی به منظور ارتقای سطح آگاهی مددجویان برگزار می شود و افزایش مهارت های شغلی، ایجاد روحیه خود خود اتکایی و باوری از جمله اهدافی است که در راستای برگزاری دوره های آموزشی مذکور دنبال می شود.

وی افزود: اشتغال و توانمند سازي مددجويانی كه استعداد ايجاد اشتغال دارند، يكي از اولويت های كميته‌ي امداد است و با هدف خوداتکایی مددجویان تحت پوشش موجب کارانگيزي، خودکفايي و توان افزايي آنان می شود و در این راستا مدیریت شهرستان ری امسال 750نفر تحت آموزش “حرفه آموزی ،توسعه پایدار، توسعه و پایداری” قرار گرفتند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ری برگزاری کارگاه‌های متعدد آموزشی شغلی را زمینه‌‌ساز خودکفایی مددجویان دانست و گفت: کاریابی برای مددجویان زیر پوشش و افراد نیازمند مستعد جامعه در راستای توانمند‌سازی و خودکفایی آنان صورت می‌گیرد تا علاوه بر دستیابی به این مهم در مددجویان انگیزه و امید به فردایی بهتر ایجاد شود.

برگزاریشهرریکلاس
نظرات (0)
Add Comment