برگزاری ستاد اقامه نماز در مدرسه حجاب باقرشهر

 

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، قربانی در این باره گفت : ستاد اقامه نماز ظهر روز گذشته با حضور مسئولین مدرسه حجاب باقرشهر برگزار شد .

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر افزود : در این جلسه با حضور مسئولین مدرسه حجاب طرح عترت و اقامه نماز برای دانش آموزان پایه سوم ، پنجم و ششم ابتدایی مورد کارشناسی و بررسی قرار گرفت .

وی با اشاره به اینکه بحث اقامه نماز برای دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده اند ، بررسی شد تصریح کرد : در راستای برپایی جشن تکلیف از دانش آموزان خواسته ایم تا با ایجاد روزنامه دیواری و کاردستی در خصوص نماز در مسابقه ای که در این زمینه برپا خواهد شد شرکت نمایند .

قربانی در ادامه یادآور شد : در این جلسه مقرر گردید تا دانش آموزان در روز جشن تکلیف لباس های رنگ شاد پوشیده و به همراه پدر و مادر خود در این جشن با شکوه حضور بهم رسانند تا با برنامه های شاد و مفرح بتوانیم دانش آموزان را با فرضیه نماز آشنا کنیم .

مسئول آموزش شهروندی در پایان اظهار داشت : در این جشن به داشن آموزانی که بتوانند کلمات عربی را بدون اشتباه و زیبا تلفظ نمایند به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد .

 

اموزشباقرشهرشهردارینماز
نظرات (0)
Add Comment