برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد موسی بن جعفر (ع) باقرشهر + تصاویر

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی باقرشهر ؛ مراسم باشکوه  بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر روز گذشته ۲۴ دی ماه در مسجد موسی بن جعفر (ع) برپا گردید .

در این مراسم بخشدار کهریزک ، امام جمعه باقرشهر ، رئیس و اعضای شورای اسلامی کهریزک ، رئیس و اعضای شورای باقرشهر ، فرمانده سپاه حضرت روح الله (ره) ، مدیران شهری و مردم متدین و ولایت مدار باقرشهر حضور داشتند .

در حاشیه این مراسم دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر به خبرنگار ما گفت : این روزها ملت ایران سوگوار مردی بزرگ و مجاهدی خستگی ناپذیر هستند که همواره در راستای حفظ ارزش های انقلاب و هم قدم با امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری دست از هیچ گونه تلاش و مجاهدتی برنداشته است و بدون شک نام و خاطره ایشان از ذهن تاریخی ملت ایران پاک نخواهد شد و مردم همواره به نیکی از رشادت های آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد خواهند کرد .

وی در ادامه اظهار داشت : رحلت یار دیرین امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه ای بسیار دردناک برای ملت ایران است چرا که ایشان با خدمت صادقانه و خالصانه سال های متمادی با وجود سختی های بسیار در مسیر دفاع و حمایت از انقلاب اسلامی گام برداشتند و تاریخ ایران همانند ایشان کمتر به خود دیده است .

رئیس شورای اسلامی باقرشهر رحلت جانگدار آیت الله هاشمی رفسنجانی را بار دیگر به مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران به ویژه مردم غیور باقرشهر تسلیت و تعضیت گفت .

گزارش تصویری این مراسم :

ایت الله هاشمی رفسنجانیباقرشهرمراسم
نظرات (0)
Add Comment