برگزاری مراسم تشییع و بدرقه پیکر دو شهید گمنام در باقرشهر+تصاویر

به گزارش راگانیوز ، همزمان با روز پایانی اعتکاف ، مراسم تشییع و بدرقه پیکر پاک دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس با حضور پرشور مردم و مسئولین باقرشهری برگزار شد.

امروز همه آمدند تا شعور انقلابی‌شان با شور ایرانی همراه شده و پیش پای قهرمانان شهیدشان، بدون آنکه نام‌ها برایشان مفهومی داشته باشد، گل بریزند و با آب دیده آب‌پاشی کنند و غبار دل بروبند و آینه وجودشان را صیقل دهند.

مردم باقرشهر آمدند تا به جهانیان یادآوری کنند که این ملت قهرمان،‌ آزاده و پا در رکاب ولایت، همواره در صحنه است و علی‌رغم تمام مشکلات، با انقلاب و نظام اسلامی خواهند ماند.

در آئین استقبال و تشییع شهدای امروز، مسئولان نیز در کنار مردم، شانه به شانه وفاداران به این انقلاب و نظام، حضور داشتند؛ رئیس ستاد نماز جمعه، اعضای شورای شهر، فرمانده بسیج، خانواده شهدا و غیره همه آمدند و از مقابل مصلی بزرگ شهر تا مسجد قمر بنی هاشم(ع) این دو شهید بزرگوار را تشییع کردند.

در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا صفایی امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(ع) باقرشهر در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز،  به همزمانی تشییع پیکر این دو شهید با ایام اعتکاف و اعمال ام داود اشاره کرد و اظهار داشت: باید به همه مردم شهر بخصوص معتکفان عزیز تبریک گفت که در آخرین ساعات اعتکاف چنین ملاقاتی را با شهدا داشتند.

صفایی در ادامه با بیان اینکه ما همه چیزمان را مدیون شهدا هستیم، گفت: شب گذشته و همزمان با شب شهادت حضرت زینب(س) نیز دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس نیز در این مسجد تشییع و بدرقه شدند.

امام جماعت مسجد قمر بنی هاشم(ع) باقرشهر خاطرنشان کرد: شهدا با خداوند معامله کردند و پیام آن‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود و ما باید اثرات فرهنگ ایثار و شهادت را در زندگی امروزمان و در حاکم کردن دین و اخلاق اسلامی متبلور کرده و هرزمانی که این کار را انجام دهیم، به آرمان های شهدا اجر نهاده‌ایم.

باقرشهرتشیعشهداشهرریگمنام
نظرات (0)
Add Comment