برگزاری مراسم روز درختکاری در باقرشهر/ غرس نهال به نیت شهدای رسانه در جوار حرم امام (ره)

 به گزارش راگانیوز ، آیین بزرگداشت هفته درختکاری و مراسم روز درختکاری با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، هدایت‌اله جمالی‌پور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار کهریزک، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر و اعضای شورای اسلامی باقرشهر، رئیس و اعضای شورای اسلامی کهریزک، سعید موسی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) و جمعی از مسئولان شهرستان ری برگزار شد.

حاضران در این مراسم ضمن ادای احترام به ارزش‌های دین مبین اسلام با غرس نهال‌هایی این سنت حسنه را گرامی داشتند.

محسن حمیدی، معاون شهردار باقرشهر در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: مراسم روز درختکاری در منطقه جنگل‌کاری شاهد باقرشهر در عرصه‌ای به مساحت 50 هزار متر مربع برگزار شده است.

وی گفت: جنگل‌کاری شاهد کمربند سبزی در ضلع غربی باقرشهر را ایجاد می‌کند.

معاون شهردار باقرشهر با اشاره به اقداماتی که در راستای توسعه فضای سبز در این منطقه صورت گرفته است، عنوان کرد: به همت مدیریت شهری باقرشهر بالغ بر دو کیلومتر لوله‌گذاری در راستای ایجاد آبیاری نوین فضای سبز جنگل‌کاری شاهد صورت گرفته است.

توزیع رایگان 4 هزار عرصه نهال در باقرشهر

حمیدی با اشاره به ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته درختکاری در باقرشهر اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته درختکاری 4 هزار عرصه نهال به‌صورت رایگان در باقرشهر توزیع می‌شود.

وی در ارتباط با ظرفیت جنگل‌کاری شاهد باقرشهر خاطرنشان کرد: منطقه جنگل‌کاری شاهد باقرشهر شامل 5 هزار درخت است که در این میان می‌توان به وجود نهال‌های مثمر مانند توت، زیتون تلخ و زیتون خوراکی و نهال‌های غیر مثمر اشاره کرد.

معاون شهردار باقرشهر از پیش‌بینی منطقه‌ای به‌عنوان توتستان در منطقه جنگل‌کاری شاهد خبر داد و افزود: مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع در منطقه جنگل‌کاری شاهد به ایجاد توتستان اختصاص یافته است.

غرس نهال به یاد شهدای رسانه

مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران به‌همراه جمعی از فعالان رسانه استان تهران با حضور در مراسم درختکاری باقرشهر که در منطقه جنگل‌کاری شاهد در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و گلزار شهدای بهشت زهرا (س)؛ منزل ابدی 36 هزار لاله میهن اسلامی برگزار شد، چندین نهال به نیت شهدای رسانه غرس کردند.

بیدار منش، مهدی اشرفی‌پور، علی کیوانی، رضا فغانی، عطایی، بهنام ژاله و …  از جمله فعالان رسانه استان تهران حاضر در این مراسم معنوی بودند.

باقرشهردرختکاریشهرریمراسم
نظرات (0)
Add Comment