برگزاری مراسم «شبی با قرآن» در روستای گلحصار+عکس

به گزارش راگانیوز ، همزمان با فرارسیدن لیالی قدر، مراسم شبی با قرآن به همت حوزه ۴۵۴ خواهران گلحصار و با همکاری مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

مراسم معنوی «شبی با قرآن» شب گذشته همزمان با نماز مغرب و عشا و با حضور صدهانفر از بسیجیان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مردم ولایتمدار روستای گلحصار و سلمبر و همچنین سعید بهمنی و فاطمه مومن زاده فرماندهان حوزه های برادران و خواهران گلحصار در مسجد صاحب الزمان(عج) این روستا برگزار شد.

فاطمه مومن زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۴ بیست و دوم بهمن خواهران گلحصار در گفتگو با خبرنگار باقرشهرنیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه ماه رمضان، ماه رحمت و برکت است و در این ماه به قرآن‌خوانی بسیار توصیه شده است ؛ به کمک پایگاه های تابعه و روحانی و هیئت امنای مسجد صاحب الزمان(عج)، اقدام به برگزاری این مراسم با حضور قاریان برجسته قرآن کریم و گروه تواشیح قرآنی نمودیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ۴۵۴ بیست و دوم بهمن خواهران گلحصار در تشریح این مراسم گفت: هدف از برگزاری این محفل نورانی كه همه ساله در ماه مبارك رمضان برگزار مي شود، انس هرچه بيشتر با كلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در بین مردم، بويژه جوانان است.

وی با اشاره به حضور دو قاری برجسته کشور و یک حافظ کل قرآن در مراسم اظهار داشت: حضور این مبلغ قرآنی و قاریان برجسته فرصتی برای قاریان و فعالان قرآنی منطقه ایجاد می‌کند تا با الگو‌گیری از فعالان برجسته قرآنی در راستای توسعه فعالیت‌های خود گام بردارند.

مومن زاده با تاکید بر نقش موثر خانواده‌ها در ترغیب و تشویق کودکان برای حضور در این گونه برنامه ها خاطرنشان کرد: سعی داریم تا با برگزاری برنامه ها و دوره های مختلف آموزش قرآن در رشته‌های قرائت، حفظ و مفاهیم و ترجمه ؛ در جهت تربیت نیروهای متخصص و متعهد گام های زیادی برداریم.

وی در پایان، قرآن کريم را کتاب هستي و رهنمود هدايت و برنامه‌هاي قرآني را از مهمترين برنامه‌هاي تربيتي در کشور دانست و اظهار داشت: هرچه ما با قرآن انس گرفته و از آن مدد بگیریم، به رشد و تعالی نزدیکتر خواهیم شد.

شهرریقرانگلحصار
نظرات (0)
Add Comment