برگزاری مراسم پرفیض احیای شب‌های قدر در مصلی بزرگ باقرشهر

به گزارش راگانیوز ، مهندس اکبر اسدی رئیس ستاد نماز جمعه بخش کهریزک از برگزاری مراسم با شکوه احیای شب های قدر در مصلی بزرگ باقرشهر خبر داد.

اسدی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر، اظهار داشت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت شب‌های قدر در مصلی بزرگ باقرشهر  برگزار می‌شود.

رئیس ستاد نماز جمعه بخش کهریزک با بیان اینکه شب قدر تا حدی در دین اسلام اهمیت دارد که خداوند کتاب آسمانی قرآن را در این شب بر پیامبر نازل کرد، عنوان داشت: لازم است جوانان در شب قدر حضور داشته باشند چرا که این قشر از جامعه نیازمند یادگیری ارزش‌های اسلام و حفظ آموزه‌های دین اسلام هستند.

وی افزود: شب قدر فرصتی زرین است برای شستشوی آیینه دل و این شب بهترین فرصت است تا خوبی ها را جایگزین بدی ها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، محبت را جایگزین ظلم و ستم و صله رحم را جایگزین قطع رحم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه والای شبهای قدر و تبیین شخصیت والای امیرالمونین(ع) و ضرورت بصیرت افزایی در جامعه، این مجموعه با دعوت از قاریان ممتاز و سخنرانان مطرح و همچنین مداحان با اخلاص، در شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم رمضان اقدام به برگزاری این مراسم نموده است.

مهندس اکبر اسدی در ادامه اظهار داشت: حجت الاسلام علی سرلک، حجت الاسلام سید مهدی حائری زاده و حجت الاسلام حسین سیل سپور که همگی از اساتید حوزه و دانشگاه هستند، سخنرانان این مراسم خواهند بود.

وی ادامه داد: مداحی و قرائت دعای جوشن کبیر نیز توسط کربلایی مجید اکبری، محمود امامی، محمد عمادی، علی اصغر پیر احمدی و فریدون جمشیدی انجام خواهد شد و همچنین قرائت قرآن نیز توسط قاری ممتاز و بین المللی کشورمان، آقای هادی قدرتی انجام می شود.

رئیس ستاد نماز جمعه بخش کهریزک در پایان از عموم مردم ولایی و شهید پرور باقرشهر و کهریزک دعوت کرد تا با حضور گسترده خود در آیین های ویژه شب های قدر مصلی بزرگ باقرشهر ، به این مراسم شکوه بیشتری دهند.

گفتنی است؛ این مراسم شبهای ۱۹، ۲۱  و ۲۳ ماه مبارک رمضان مصادف با ۴، ۶  و ۸  تیر ماه از ساعت ۲۲/۳۰ الی ۲/۳۰ بامداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

باقرشهربرگزاریشب قدرشهرری
نظرات (0)
Add Comment