برگزاری نشست مشترک روسای ادارات صنعت معدن و تجارت و بهزیستی شهرستان ری

به گزارش راگا نیوز ، در ابتدای نشست محمد رحیم فاضلی پور رئیس اداره بهزیستی  شهرستان ری، نقش اداره صنعت معدن و تجارت در آموزش صنعتگران کارگران و خانواده های آنان مهم ارزیابی کرد وگفت: هدف از برگزاری این نشست را گسترش فضای آموزشی جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای اقشار آسیب پذیر در حوزه صنعت عنوان داشتند.

وی حسن ایفای تعهدات اجتماعی و مسئولیت پذیری توسط صنعتگر، باعث ایجاد آرامش و توسعه اقتصادی خواهد شد . رئیس اداره بهزیستی بررسی آسیب ها و تهدیدها در نقاط مختلف شهرستان و تدوین برنامه براساس ایتراتژیک ها را از مهم ترین اولویت کاری اداره بهزیستی بیان نمودند.

در ادامه افضلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت آموزش و آگاه سازی با هدف گذاری مشخص و برنامه ریزی مدون در روشنفکری افکار عمومی موثر بوده که باعث تشویق و ترغیب و افزایش حس مسئولیت پذیری تولیدکنندگان و کارگران خواهد شد.

وی همچنین از برنامه های مهم اجرا شده توسط وزارت صنعت معدن و تجارت جهت حمایت از زنان سرپرست خانوار را ، برگزاری نمایشگاه کسب و کار در بهمن  ماه 93 اظهار داشته که باعث ایجاد اشتغال و حمایت از این اقشار آسیب پذیر شده است افضلی آمادگی خود را جهت حمایت از طرح و برنامه مطروحه اداره بهزیستی را اعلام نمودند.

ادارهبهزیستیشهرریصنعتنشست
نظرات (0)
Add Comment