برگزاری هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس ناحیه یک”ری”

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، هجدهمین دوره انتخابات شورای دانش آموزی باحضورمجیدی معاون فرماندارشهرستان ری ،احسانی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران، مظهری رییس دوره دوم آموزش ابتدایی، نصیری مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری وکارشناسان این ناحیه به صورت نمادین در دبیرستان زینب(س)  برگزارشد.

در این مراسم، ابتدا پیام وزیر آموزش وپرورش قرائت شد و سپس مدیراداره آموزش وپرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به اهمیت شورای دانش آموزی، گفت: این شوراها به منظور مشارکت دانش آموزان در امور آموزشی و پرورشی مدارس تشکیل شده است.

در ادامه، احسانی معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران با تاکید بر اصل شورا و مشورت در دین اسلام و قرآن کریم گفت: چنانچه در عرصه های مختلف روش مشورت جویی و مشورت خواهی را نهادینه کنیم تصمیمات درستی اتخاذ خواهد شد.

دراین مراسم، مجیدی معاون فرماندارشهرستان ری نیز در سخنانی اهداف تشکیل شورا ها را تحکیم و تعمیق ارزشها و باورهای دینی دانست وخاطر نشان کرد،شعارامسال آموزش وپرورش ،”تحول درآموزش وپویایی در پرورش ،باهمدلی وهمزبانی درمسیر تدبیر وامید” می باشد.

آموزیانتخاباتبرگزاریدانشدردورهشهرریشورایمدارسناحیههجدهمینیکری
نظرات (0)
Add Comment