برگزاری همایش دبیران تربیت بدنی در ناحیه یک آموزش و پرورش ری

به گزارش راگانیوز به نقل از دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی مدیرت آموزش و پرورش ناحیه یک ری، همایش فصلی دبیران تربیت بدنی با حضور نجفی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، بهروز نصیری رئیس اداره، ملکی معاون پرورشی، نعمتی کارشناس مسئول تربیت بدنی و جمعی از معلمان تربیت بدنی برگزار شد .

بهروز نصیری در این همایش با اشاره به اثر گذاری و نفوذ معلمان ورزش در میان دانش آموزان اظهار داشت: دبیران تربیت بدنی دارای جایگاه خاص و مورد توجه می باشند و از نکات مثبت و ارزنده در کار آنان می باشد .

وی در ادامه گفت: تربیت روح و روان هر دو مهم است و بیان نکات اخلاقی، تربیتی و رفتاری توسط شما معلمین ورزش می تواند اثر بیشتر و ماندگارتری در میان دانش آموزان باشد .

این مقام مسئول تصریح کرد: توجه به بعد روحی و روانی دانش آموزان یکی دیگر از کارکردهای دبیران تربیت بدنی می باشد و تلاش برای اعتلای آنان در زمینه های مختلف می تواند با همت و تلاش شما عزیزان صورت پذیرید .

نصیری در پایان با اشاره به اهمییت، جایگاه  و نقش مربیان ورزش در مدارس، حضور فعال و پر رنگ معلمین ورزش در سطوح مختلف آموزشی و تربیتی وتلاش برای رسیدن و کسب رتبه های برتر در سطح استان را خواستار شد .

در پایان همایش نیز از دبیران برتر تربیت بدنی که موفق به کسب عناوین و رتبه های برتر استانی و کشوری شدند با اهداء لوح، تقدیر به عمل آورده شد .

تربیت بدنیشهرریهمایش
نظرات (0)
Add Comment