برگزاری همایش «زندگی سالم بدون دخانیات» در منطقه 20

 

راگا نیوز: شهردار منطقه 20 گفت: همایش زندگی سالم بدون دخانیات به منظور ارتقای اطلاعات عمومی شهروندان و افزایش سلامت عمومی خانواده‌ها از سوی این شهرداری برگزار شد.
 

عظیم بابایی اظهار داشت: همایش زندگی سالم بدون دخانیات با موضوع راه‌های پیشگیری از استعمال دخانیات، سنین خطر در نوجوانان و جوانان و گرایش به مصرف دخانیات، موارد جایگزین برای استعمال دخانیات در سرای محله اقدسیه و با حضور شهروندان علاقمند برگزار شد.

شهردار منطقه 20 با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارت‌آموزی برای شهروندان و آشنایی با راه‌های ارتباط موثر با دیگران افزود: علاوه بر همایش مورد اشاره کارگاه آموزشی مهارت‌های خودشناسی با تاکید بر راه‌های ارتباط موثر با دیگران، عزت و اعتماد به نفس، تاثیر ارتباط موثر در موفقیت، راه‌های کنترل خشم، راه‌های ابراز محبت و افزایش توانمندی‌های فردی و اجتماعی نیز در سرای محله اقدسیه برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در همین راستا و به منظور آشنایی شهروندان با نحوه ارتباط موثر با سالمندان، کارگاه آموزشی روانشناسی سالمندان در سرای محله صفائیه برگزار شد و علاقمندان با نحوه ارتباط موثر با سالمندان، بیماری‌های شایع در سالمندان، اهمیت تغذیه در بهبود روحیه و قوای جسمانی آنها آشنا شدند.

نظرات (0)
Add Comment