برگزاری پانزدهمین شب «ماه 20» در جنوب تهران

به گزارش راگانیوز به نقل از فارس، مثل هر روز خانواده‌ها دست در دست کودکانشان به سمت فرهنگ‌سرا می‌آمدند تا شاهد پانزدهمین شب از ویژه برنامه «ماه 20» باشند.

پرسنل فرهنگ‌سرای ولاء از صبح در تلاش هستند تا برنامه‌های با کیفیتی برای شهروندان روزه‌دار اجرا کنند زیرا که معتقدند رضایت‌مندی شهروندان بیشتر از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

کم‌کم صدای ملکوتی اذان مغرب از سمت رادیو ولاء برخواست و همه پای سفره‌های افطار خود نشستند.

صندلی‌های چیده شده در فرهنگ سرا مملو از آدم شد و برنامه فرهنگ‌سرا با قرائت قرآن توسط علی کاظمی شروع شد.

گروه هنری تئاتر طنز در ادامه برنامه به سرپرستی حمید رضا زندی به روی صحنه آمدند و برنامه‌های شاد و مفرحی را اجرا کردند.

بعد از اتمام تئاتر طنز نقالی‌خوانی توسط مجتبی حسن بیگی اجرا شد که مورد تشویق شهروندان قرار گرفت.

حجت‌الاسلام محمود صنیعی کارشناس مذهبی برنامه در ادامه بر روی صحنه آمد و با اشاره به «وحی» سخنرانی کرد.

وی در سخنان خودبا اشاره به وحی بیان کرد: فقط وحی به پیامبر نازل نمی‌شود و به همه مردم نیز وحی به حالت الهام شدن می‌رسد.

صنیعی ادامه داد: وحی به معنی الهام شدن و به دل افتادن است و اگر کسی دلش از کسی به غیر از خدا پاک شود بیشتر به او وحی می‌شود.

برنامه گروه موسیقی به سرپرستی محسن استاد حسن در ادامه شب پانزدهم ویژه‌برنامه «ماه 20» بر روی صحنه آمدند و ترانه‌های شادی را با موضوع امام حسن (ع) و امام زمان (عج) اجرا کردند.

در پایان مسابقه‌ای توسط مجری برنامه برگزار شد که با توجه به این‌که مسابقه اصلاً مرتبط با گروه سنی آقایان نبود یک صندلی شکست و باعث شد که مخاطبان برنامه لحظه‌ای ناب، متفاوت و شاد را تجریه کنند.

ویژه برنامه «ماه 20» در شب‌های ماه مبارک رمضان از ساعت 21 تا 24 در دو بخش نمایشگاه و برنامه‌های صحنه با حضور قاریان ممتاز قرآن کریم، کارشناسان مذهبی، مداحان و هنرمندان به نشانی شهرری، میدان نماز، فرهنگ‌سرای ولاء برگزار می‌شود و هر روز علاوه بر ارایه برنامه‌های ویژه در غرفه‌ها برنامه‌های متفاوت و متنوع به شهروندان منطقه ارائه می‌شود.

 

20برگزاریتهرانجنوبدرشبشهرریماهپانزدهمین
نظرات (0)
Add Comment