برگزاری چندین رویداد ورزشی درشهرری به مناسبت هفته تربیت بدنی

هیات ورزش‌های همگانی شهرری برنامه‌های ورزشی خود را برای مهر ماه اعلام می‌کند.

به گزارش راگانیوز، شهر ری در مهر ماه به مناسبت هفته تربیت بدنی شاهد چند رویداد ورزشی خواهد بود.

**برگزاری مسابقات تنیس روی میز
مسابقات تنیس روی میز سالن سوم خرداد که در تاریخ 25 مهرماه برگزار خواهد شد. که مخصوص رده سنی نونهالان و نوجوانان خواهد بود که به نظرات برتر اول تا سوم حکم و مدال جایزه داده می‌شود.

** برپایی مسابقات شطرنج
مسابقات شطرنج در سالن شهید انوری تاریخ 26 مهرماه برگزار می‌شود و همه رده‌های سنی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و خانوادگی است و به نفرات برتر 1 تا 3 حکم و مدال داده می‌شود و به شرکت کنندگان نیز در بدو ورود کارت قرعه‌کشی داده می‌شود و به 3 نفر از کسانی که کارتقرعه‌کشی در اختیارشان است به قید قرعه وسایل ورزشی اهدا می‌شود.

**برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرنگی
سالن شهدای باقرشهر شهری 27 مهر نیز میزبان مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی خواهد بود که به نفرات اول تا سوم کاپ و حکم تعلق خواهد گرفت.

** برپایی مسابقات شنا
هیات ورزش‌های همگانی در استخر شهید سبزعلی 28 مهر مسابقات شنا برگزار می‌کند که شرکت کنندگان در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان خواهند بود و تعداد شرکت کنندگان حدود 50 نفر است و به نفرات اول تا سوم مدال و حکم داده می‌شود.

** برگزاری مسابقات دارت
مسابقات دارت در سالن شهید انوری شهرری تاریخ 28 مهر برگزار خواهد ش که همه رده‌های سنی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و به نفرات برتر این مسابقات نیز حکم و مدال داده خواهد شد.

**برگزاری همایش کوه‌پیمایی در کوه بی بی شهربانو
کوه بی بی شهربانو در تاریخ 25 مهر شاهد همایش کوهپمایی خواهد بود که شروع در این همایش به شرکت کنندگان کارت قرعه‌کشی داده می‌شود و به 12 نفر از کسانی که کارت قرعه کشی  دارند.
لوازم خانگی و وسایل ورزشی جایزه داده می‌شود.

** برگزاری مسابقات دو و میدانی
مسابقات دو و میدانی در مجموعه ورزش مدرس شهر ری تاریخ 28 مهر برگزار خواهد شد.
در این مسابقات تمام رده‌های سنی می توانند شرکت کنند و با همکاری آموزش و پرورش دانش‌آموزان هم شرکت می‌کنند و به نفرات برتر حکم و مدال داده می‌شود.

** برگزاری مسابقات ژیمناستیک شهرری
29 مهر شاهد برپایی مسابقات ژیمناستیک خواهد بود که این مسابقات در سالن شهدای فولاد شهرری برگزار خواهد شد و اموزش و پرورش هم در این ام رهمکاری و مشارکت می‌کند و دانش‌آموزان هم در این مسابقه شرکت خواهند کرد و تعداد شرکت کنندگان 200 نفر است و به نفرات برتر حکم و مدال داده می‌شود.

** برپایی همایش صبحگاهی مربیان در شهرری
یکی از رویدادهای ورزشی که قرار است درمهرماه در شهرری انجام پذیرد همایش مربیان صبحگاهی است که این همایش 26 مهر در سالن شهید مقدم برگزار می‌گردد و در این همایش مربیان و ورزشکاران حضور خواهند داشت ودر این همایش شرکت کنندگان به ورزش صبحگاهی می‌پردازند و در پایان همایش به 3 نفر  از شرکت کنندگان به قید قرعه کارت هدیه داده می‌شود.

بدنیبرگزاریبهتربیتدرشهرریرویدادشهرریمناسبتهفتهورزشیچندین
نظرات (0)
Add Comment