برگزاری چهل و چهارمین بازارچه خیریه آسایشگاه کهریزک

 به گزارش راگانیوز ، چهل و چهارمین بازارچه خیریه آسایشگاه کهریزک به همت بانوان نیکوکار از 30 بهمن‌ماه تا 6 اسفندماه از ساعت 9 تا 17 برپا می‌شود.

مدیر روابط‌ عمومی موسسه خیریه کهریزک در جمع خبرنگاران گفت: چهل و چهارمین بازارچه آسایشگاه خیریه کهریزک به همت بانوان نیکوکار با هدف جذب کمک‌های مردمی برپا می‌شود.

علی شهنی با اشاره به این‌که این بازارچه در 60 غرفه دایر است، افزود: در این بازارچه محصولاتی نظیر لوازم بهداشتی، پوشاک، آجیل و شیرینی، لوازم تزئینی، انواع چرم‌های طبیعی، ملحفه و پارچه، لوازم منزل و … عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر این‌که تیم مراقبت در منزل آسایشگاه خیریه کهریزک نیز در این بازارچه غرفه‌ خواهند داشت، تصریح کرد: در غرفه تیم مراقبت در منزل، اثر کار مددجویان زیرپوشش این مجموعه عرضه می‌شود.

این مسئول ترغیب و تشویق بانوان به تولید محصولات خانگی را از دیگر اهداف این بازارچه برشمرد و خاطرنشان کرد: تمامی غرفه‌ها توسط بانوان نیکوکار و به صورت خیریه اداره می‌شود.

شهنی افزود: همراهی گروه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک طی 43 سال فعالیت این مجموعه برای تامین بخشی از هزینه‌های جاری مجموعه موثر است، به‌ طوری که نمایندگانی از این بانوان در کشورهای نظیر کانادا، آمریکا و … اقامت دارند و با برگزاری بازارچه‌های خیریه در کشورهای محل اقامتشان تمام تلاش خود را برای جذب کمک‌های مردمی و خدمت‌رسانی به مددجویان کهریزک انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: بازارچه خیریه آسایشگاه کهریزک به غیر از این ایام، در یکشنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر با فروش اجناس دست دوم که توسط مردم به آسایشگاه کهریزک اهدا می‌شود کمک شایانی به این مجموعه می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه موسسه خیریه کهریزک از عموم مردم دعوت می‌کند تا با حضور در این بازارچه گام بزرگی را برای حمایت از مددجویان بردارند، خاطرنشان کرد: عواید حاصل از برپایی این بازارچه به معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک می‌رسد.

 

اسایشگاهشهرریکهریزک
نظرات (0)
Add Comment